سرانجام سالن ورزشی جانبازان مسجدسلیمان به کجا رسید؟ +عکس
سرانجام سالن ورزشی جانبازان مسجدسلیمان به کجا رسید؟ +عکس

عصر اولین ها// از سرقت تجهیزات ورزشی سالن جانبازان مسجدسلیمان بیش از یکسال می گذرد و علیرغم بازدید فرماندار شهرستان از این سالن و تأکید بر تعیین تکلیف آن و واگذاری به بخش خصوصی در جلسه شورای ورزش سال گذشته، پیگیری ها و اقدامات مربوط به این زیرساخت ورزشی همچنان در هاله از ابهام قرار […]

عصر اولین ها// از سرقت تجهیزات ورزشی سالن جانبازان مسجدسلیمان بیش از یکسال می گذرد و علیرغم بازدید فرماندار شهرستان از این سالن و تأکید بر تعیین تکلیف آن و واگذاری به بخش خصوصی در جلسه شورای ورزش سال گذشته، پیگیری ها و اقدامات مربوط به این زیرساخت ورزشی همچنان در هاله از ابهام قرار دارد.

به گزارش عصر اولین ها، فروردین ماه سال گذشته خبری مبنی بر سرقت تجهیزات سالن ورزشی جانبازان مسجدسلیمان منتشر شد. با اعلام این خبر پاکدل فرماندار مسجدسلیمان طی بازدید از این سالن ورزشی دستورات لازم را به مسئولان ذیربط برای پیگیری اموال مسروقه در این مکان ورزشی اعلام کرد. علاوه بر این وی در جلسه شورای ورزش شهرستان اظهار داشت:یکی از دلایلی که باعث مشکلات و آسیب های فراوان به سالن جانبازان منطقه مالجونکی شد بحث اهمال و سهل انگاری است که انتظار داریم هرچه زودتر بنیاد شهید این سالن ورزشی را تعیین تکلیف و به بخش خصوصی واگذار کند.

با وجود گذشت بیش از یکسال به نظر می رسد تاکنون اقدام مشخصی در خصوص تعیین تکلیف این سالن صورت نگرفته است.باید توجه داشت که وجود زیرساخت ورزشی همچون سالن جانبازان در مناطق محروم و کمتر برخوردار از جمله ظرفیت هایی است که می تواند به نشاط اجتماعی و گسترش ورزش های همگانی کمک شایانی نماید. از این رو انتظار می رود تا تنها سالن اختصاصی جانبازان و ایثارگران مسجد سلیمان هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود تا ضمن بهره برداری مجدد از آن بخشی از اقدامات و فعالیت های ورزشی در این مکان انجام پذیرد.