سرمربی استقلال مسجدسلیمان معرفی شد/ آغاز تمرینات از این هفته
سرمربی استقلال مسجدسلیمان معرفی شد/ آغاز تمرینات از این هفته

شهر اولین ها// در حالی که چندی پیش هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال مسجدسلیمان تعیین و معرفی شدند ، از سوی حاتمی مدیرعامل این باشگاه سرمربی تیم معرفی شد. به گزارش شهر اولین ها ، از سوی حاتمی مدیرعامل استقلال مسجدسلیمان و طی حکمی امیرصادقی بعنوان سرمربی این تیم جهت حضور در رقابتهای فصل […]

شهر اولین ها// در حالی که چندی پیش هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال مسجدسلیمان تعیین و معرفی شدند ، از سوی حاتمی مدیرعامل این باشگاه سرمربی تیم معرفی شد.

به گزارش شهر اولین ها ، از سوی حاتمی مدیرعامل استقلال مسجدسلیمان و طی حکمی امیرصادقی بعنوان سرمربی این تیم جهت حضور در رقابتهای فصل آتی لیگ دسته اول خوزستان معرفی شد. صادقی که آخرین فصل حضور آبی پوشان در لیگ برتر خوزستان نیز در سال ۹۱ عهده دار مربیگری این تیم بوده پیش از این و در فصل ۹۲-۹۱ با جوانان پارسوماش مسجدسلیمان به مقام قهرمانی مسابقات لیگ برتر خوزستان دست یافت. ضمن اینکه بازیکنانی همچون سجاد موسوی و صادق صادقی نیز محصول یاشگاه پارسوماش و از شاگردان سابق این مربی می باشند.

گفتنی است که تمرینات تیم استقلال مسجدسلیمان نیز از این هفته و زیرنظر صادقی آغاز خواهد شد. آبی پوشان برای چهارمین فصل پیاپی در لیگ یک استان حضور خواهند داشت و برای صعود به لیگ برتر رقابت سختی را با حریفان پیش رو دارد.