سرپرست جدید کمیته مسابقات فدراسیون هندبال معرفی شد
سرپرست جدید کمیته مسابقات فدراسیون هندبال معرفی شد

شهر اولین ها// با حکم علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران ، سرکارخانم تیام زراسوند به سمت سرپرست کمیته مسابقات این فدراسیون منصوب گردید. به گزارش شهر اولین ها به نقل از روابط عمومی فدراسیون ،با توجه به اهمیت ششمین دوره المپیک ساحلی آسیا و حضور تیم ملی ساحلی کشورمان در این رقابت […]

شهر اولین ها// با حکم علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران ، سرکارخانم تیام زراسوند به سمت سرپرست کمیته مسابقات این فدراسیون منصوب گردید.
به گزارش شهر اولین ها به نقل از روابط عمومی فدراسیون ،با توجه به اهمیت ششمین دوره المپیک ساحلی آسیا و حضور تیم ملی ساحلی کشورمان در این رقابت ها ، علیرضا پاکدل سیدحسن افتخاری را به سمت سرمربی تیم ملی بزرگسالان ساحلی منصوب کرد تا پس از تلاش های چند ماهه و زحمات ارزشمند این پیشکسوت هندبال،خانم تیام زراسوند که تجربه سال‌های دبیری این کمیته را داشته،عهده دار مسئولیت کمیته مسابقات گردد. گفتنی است زراسوند بیش از یک دهه سابقه فعالیت در فدراسیون هندبال کشور را در کارنامه دارد.
متن ابلاغ رییس فدراسیون به شرخ زیر است:
سرکارخانم تیام زراسوند
سلام علیکم :
با احترام وآرزوی توفیق روز افزون ونظر به مسئولیت جدید جناب آقای سید حسن افتخاری به سمت سرمربی تیم هندبال ساحلی بزرگسالان ایران واهمیت موفقیت تیم ملی ساحلی درمسابقات آسیایی پیش رو ، وضمن تشکر از زحمات بی شائبه نامبرده درطی مدت زمان تصدی سمت مربوطه ، به اطلاع میرساند با عنایت به تجربیات ارزنده سرکار به موجب این ابلاغ تا زمان تعیین مسئول کمیته مسابقات فدراسیون هندبال به سمت سرپرست کمیته مذکور منصوب میشوید .
امید است با استعانت از ایزد منان و با سرلوحه قراردادن راهبر تفکر، توکل وتلاش و باساماندهی متفکرانه و هوشمندانه به همراه برنامه ریزی اصولی وهدفمند در راستای سیاست های این فدراسیون ، درانجام امور محوله کوشا وموفق باشید.