سرپرست سابق نفت:امسال یکی از منظم‌ترین تیم‌های نفت مسجدسلیمان را داشته‌ایم
سرپرست سابق نفت:امسال یکی از منظم‌ترین تیم‌های نفت مسجدسلیمان را داشته‌ایم

سایت خبری شهر اولین ها//سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از برکناری‌اش به دلیل اتفاقات پیش آمده در دیدار این تیم برابر پاس همدان، گفت: آقایان نان مهربانی‌شان را می‌خورند و من هم چوب صداقت و رک‌گویی‌ام را خوردم. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، داریوش حسن‌پور در خصوص مسایل پیش آمده پیرامون بازی […]

سایت خبری شهر اولین ها//سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از برکناری‌اش به دلیل اتفاقات پیش آمده در دیدار این تیم برابر پاس همدان، گفت: آقایان نان مهربانی‌شان را می‌خورند و من هم چوب صداقت و رک‌گویی‌ام را خوردم.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، داریوش حسن‌پور در خصوص مسایل پیش آمده پیرامون بازی این تیم برابر پاس همدان و عدم برگزاری این دیدار، اظهارکرد: ساعت 14 هجدم شهریورماه نامه‌ای در خصوص بازی‌های لیگ دسته یک کشور به دفتر امور ورزش نفت و گاز مسجدسلیمان ارسال شد که طی آن نامه گفته شده بود چنانچه تیم‌های بدهکار در لیگ یک تا هفته پنجم مسابقات، بدهی‌های خود را پرداخت نکنند، بازی این تیم‌ها کنسل می‌شود و نتیجه این مسابقات با حساب 3 بر صفر به سود حریفانشان اعلام می‌شود و بر همین اساس نیز اعلام می‌شود که دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پاس همدان به دلیل بدهی پاس کنسل می‌باشد.

وی افزود: در حالی است که آقای سلطانعلی حموله، رییس امور ورزش نفت و گاز مسجدسلیمان از ارسال نامه مذکور جهت اطلاع سرپرست و کادر فنی امتناع کرد و چنانچه او این نامه را در همان تاریخ به اطلاع اعضای تیم می‌رساند و تیم ما شهر همدان را ترک می‌کرد، نتیجه این مسابقه بدون هیچ اعتراضی و با توجه به بخش‌نامه صادره از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، 3 بر صفر به سود تیم نفت مسجدسلیمان اعلام می‌شد اما آقای حموله با 24 ساعت تاخیر، ساعت 16 نوزدهم شهریورماه طی تماس تلفنی به گفت که نامه کتبی در این زمینه برای ما ارسال شده است؛ عدم اطلاع رسانی به موقع آقای حموله موجب ناراحتی من و اعضای کادر فنی تیم شد که چرا این موضوع در روز قبل از آن اطلاع رسانی نشد.

حسن‌پور تصریح ‌کرد: به هر حال در حالی که ما در همدان به سر می‌بردیم، برای بازی در همان روز (19 شهریورماه) در ورزشگاه نیز حاضر شدیم که با درب‌های ورزشگاه و موارد دیگر مواجه شدیم و پس از آن هم تیم، همدان را به قصد مسجدسلیمان ترک کرد و مجددا ساعت 19:30 همان روز در حالی که ما دو ساعت و نیم بود همدان را ترک کرده بودیم، آقای حموله با ما تماس گرفت و اعلام کرد که بازی به روز جمعه، بیستم شهریورماه موکول شده است که او پس از صحبت‌های انجام شده با آقای حافظی (سرمربی تیم) گفت که با توجه به اینکه به برخی بازیکنان استراحت داده و تیم از شرایط مسابقه خارج شده است، تحت هیچ شرایطی حاضر به بازگشت به همدان نمی‌باشد.

وی عنوان کرد: پس از آن هم با آقای محمودزاده (مسئول برگزاری مسابقات) تماس گرفتیم و او هم گفت که قبل از این که بازی را به بیستم شهریورماه موکول کنم، با آقای حموله صحبت کرده‌ام و او هم اظهار داشت که مشکلی برای انجام مسابقه در تاریخ بیستم شهریورماه نخواهیم داشت و اکنون جای این سوال است که آیا نمی‌بایست آقای حموله قبل از این‌که تاریخ روز برگزاری مسابقه را با آقای محمودزاده تعیین کند، نظر کادر فنی و اعضای تیم را جویا می‌شد؟

حسن‌پور گفت:‌ قبل از من هم نفراتی به تیم آمدند و رفتند و من هم همان موقعی که آمدم، می‌دانستم که یک روز باید بروم و خدا را شکر وجدان راحتی دارم چرا که تمام تلاش خودم را انجام دادم و قضاوت را بر عهده مردم می‌گذارم چرا که قضاوت کنندگان خوبی هستند و قضاوت کنند که من مقصر هستم یا آقای حموله. آقایان نان مهربانی خود را می‌خوردند و من هم چوب صداقت و رک‌گویی‌ام را خوردم. مهم نیست چه کسی سرپرست، مربی یا سرمربی تیم باشد، مهم این است که تیم نفت مسجدسلیمان به جایگاه واقعی خود در جدول مسابقات برگردد.

وی بیان‌کرد: از بازیکنان و کادر فنی تیم تشکر می‌کنم و به نظرم امسال یکی از منظم‌ترین تیم‌ها را در طی دوران چهار ساله نفت مسجدسلیمان داشته‌ایم و سعی‌مان بر این بود که بتوانیم جوابگوی درخواست مردم باشیم و من چهار سال در کنار این تیم بودم.

حسن پور گفت:‌ برکناری من هنوز به صورت کتبی به من اعلام نشده است و قبل از فصل هم قصد برکناری من را داشتند ولی با توجه به موقعیت تیم می‌دانستند که نمی‌توانند تیم را جمع کنند؛ به همین دلیل طی برنامه‌ای که داشتند من را سرپرست تیم گذاشتند تا تیم جمع شود و بعد هم به دنبال بهانه‌ای برای برکناری من بودند که اتفاقات دیدار با پاس همدان، بهانه مورد نظر آن‌ها بود.

مرجع:ایسنا