سرپرست فرمانداری مسجد سلیمان: شرکت ها به مسئولیت های اجتماعی خود عمل کنند
سرپرست فرمانداری مسجد سلیمان: شرکت ها به مسئولیت های اجتماعی خود عمل کنند

نشست دهیاران و شوراهای بخش مرکزی با رضا رضایی فاضل سرپرست فرمانداری شهرستان مسجد سلیمان برگزار شد. به گزارش عصر اولین ها، در این نشست دهیاران و شوراهای بخش مرکزی ضمن ارائه گزارش فعالیت های انجام شده، از معضلات و مشکلات روستا و بخش تحت مدیریت خود گزارشی را به سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان ارائه کردند. […]

نشست دهیاران و شوراهای بخش مرکزی با رضا رضایی فاضل سرپرست فرمانداری شهرستان مسجد سلیمان برگزار شد.

به گزارش عصر اولین ها، در این نشست دهیاران و شوراهای بخش مرکزی ضمن ارائه گزارش فعالیت های انجام شده، از معضلات و مشکلات روستا و بخش تحت مدیریت خود گزارشی را به سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان ارائه کردند.

رضایی فاضل در این نشست گفت: روستاها مرکز تولید و شکوفایی هستند و با توزیع عادلانه امکانات در بین روستاها شاهد رشد متوازن خواهیم بود.

سرپرست فرمانداری مسجد سلیمان به مهاجرت روستاییان به حاشیه شهرها اشاره کرد و بیان داشت: رشد و توسعه روستاها و حل مشکلات زیر ساختی می تواند مانع مهاجرت روستاییان به حاشیه شهرها شود.

وی افزود : دلیل اصلی مهاجرت روستاییان به حاشیه شهرها، بیکاری و عدم توسعه زیر ساخت اعم از آب، برق، گاز و جاده است که با همت و تلاش مضاعف دهیاران و شوراهای بخش مرکزی و استفاده از ظرفیت های موجود شاهد توسعه و پیشرفت در این مناطق خواهیم بود.

رضایی فاضل در ادامه گفت: با منابع مالی محدود روبرو هستیم و دهیاران باید با توانایی و مدیریت خود مشکلات را حل کنند.

سرپرست فرمانداری مسجد سلیمان به وظایف شرکت ها در عمل به مسئولیت های اجتماعی خود تاکید کرد و گفت: شرکت ها باید به تکالیف قانونی خود نسبت به روستاهای هم جوار عمل کنند زیرا توسعه روستاها در گروی عمل مسئولین و شرکت ها به وظایف خود است.