سرپرست نوجوانان نفت مسجدسلیمان:چشم انداز تیم نفت در حال حاضر بازیکن سازی در رده پایه و نخبه گرایی در بین تیمهای ورزشی نفت خواهد بود
سرپرست نوجوانان نفت مسجدسلیمان:چشم انداز تیم نفت در حال حاضر بازیکن سازی در رده پایه و نخبه گرایی در بین تیمهای ورزشی نفت خواهد بود

سایت خبری شهر اولین ها// تیم نوجوانان نفت مسجدسلیمان چندی پیش به مقام قهرمانی لیگ برتر نوجوانان خوزستان دست یافت تا ضمن ثبت چندین رکورد به مسابقات کشور راه یابد.سروش صالحپور سرپرست این تیم در گفتگو با سایت خبری شهر اولین ها در اینخصوص نکاتی را یادآور شده است که در زیر خواهید خواند : […]

سایت خبری شهر اولین ها// تیم نوجوانان نفت مسجدسلیمان چندی پیش به مقام قهرمانی لیگ برتر نوجوانان خوزستان دست یافت تا ضمن ثبت چندین رکورد به مسابقات کشور راه یابد.سروش صالحپور سرپرست این تیم در گفتگو با سایت خبری شهر اولین ها در اینخصوص نکاتی را یادآور شده است که در زیر خواهید خواند :

-از ابتدای مسابقات فصل اخیر و در اولین دیدار ما در مقابل تیم شمشیر شوش که با پیروزی نفتی ها خاتمه یافت برای قهرمانی مصمم بودیم.ضمن اینکه پیش از آغاز هر دیدار بازیکنان تیم به این خودباوری رسیده بودند که توانایی قهرمانی مسابقات را دارند. بازیکنان پاک و ساده ای که ضمن افتخارآفرینی برای شهرستان و خانواده هایشان در طی سالهای گذشته محصول مدارس فوتبال نفت مسجدسلیمان بوده اند.

-در دور اول مسابقات نوجوانان نفت در هشت دیدار 6 برد، یک تساوی و یک شکست را کسب نمودند اما در دور دوم با کسب 5 پیروزی و تنها یک تساوی مقتدرانه به فینال مسابقات صعود کردند. در فینال نیز تیم مقتدر استقلال صنعتی را سه بر دو شکست داده که در این دیدار نیز گلر ما با مهار دو پنالتی ستاره مسابقه بود.ضمن اینکه از اواسط نیمه اول نیز با اخراج مدافع نفت تا پایان بازی با ده نفر به کار خود ادامه داد.

-چشم انداز تیم نفت در حال حاضر بازیکن سازی در رده پایه و نخبه گرایی در بین تیمهای ورزشی نفت بوده که در نهایت به پیشرفت فوتبال شهرستان کمک شایانی خواهد نمود.ضمن اینکه عمده بازیکنان فعلی تیم نوجوانان طی حضور 6 ساله بنده در مدارس فوتبال نفت آموزش دیده اند.

-در خاتمه ضمن تشکر از آقایان حموله مدیر امور ورزش نفت ، رضاپور مدبر منابع انسانی و مهندس پیرامون مدیرعامل ورزی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان که همواره حامی ورزش نفت و شهرستان بوده اند ، از آقایان البرز حاجی پور رییس اداره ورزش ،محمود احمدی رییس هیأت فوتبال شهرستان نیز تشکر ویژه دارم. همچنین تلاش دوستان و پیشکسوتانی همچون آقایان دیدار شهنی و کادرفنی باشگاه آزادگان، ولی اسدی و محمد کریمی قابل ستایش و تقدیر است.

اسامی بازیکنان و کادرفنی نوجوانان نفت مسجدسلیمان که ضمن قهرمانی در  لیگ برتر خوزستان به مسابقات کشور نیز صعود کردند به شرح زیر می باشد :

رضا ورناصری،اردشیر رشیدی،هومان عالیپور، وحید زادهاشمی، محمدامین مدملیل ، امیررضا محمدی، امیر پروین، محمد امین حیدری ترک، عباس حاجی پور، محمد زارع، شاهین اسدی، شاهین جمالپور، ابوالفضل حسینی، ابوالفضل خدری، انوش بهداروند، علی چهاربلیچه، مسعود کریمی، حسین نفری

سرمربی، رامین روشن پور

تدارکات: اردشیر الهی فر، مازیار حمیدی فر