سریاله دنباله دار مرگ کارگران در پتروشیمی ماهشهر/”رضا یگانه” به “شهرام محمدی”پیوست
سریاله دنباله دار مرگ کارگران در پتروشیمی ماهشهر/”رضا یگانه” به “شهرام محمدی”پیوست

سایت خبری شهر اولین ها//هنوز چندهفته از درگذشت شهرام محمدی کارگر فداکار پتروشیمی مارون نگذشته است که روز گذشته خبر فوت یکی دیگر از نیروهای شاغل در منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر در سکوت رسانه ای به گوش رسید. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،این روزها مرگ کارگران زحمتکش پتروشیمی در ماهشهر تبدیل به یک […]

سایت خبری شهر اولین ها//هنوز چندهفته از درگذشت شهرام محمدی کارگر فداکار پتروشیمی مارون نگذشته است که روز گذشته خبر فوت یکی دیگر از نیروهای شاغل در منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر در سکوت رسانه ای به گوش رسید.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،این روزها مرگ کارگران زحمتکش پتروشیمی در ماهشهر تبدیل به یک سریال دنباله دار شده است و این حوادث در حالی رخ می دهد که هنوز جزئیات حوادث قبلی بطور کامل روشن نشده و نحوه برخورد با خاطیان که به دلیل سهل انگاری در رعایت موارد ایمنی موجب بروز این قبیل حوادث شده اند به اطلاع عموم نرسیده است.
چند روز پس از مرگ شهرام محمدی بود که هوشنگ صفایی رئیس اداره کار،تعاون استان خوزستان در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها در پاسخ به اینکه آیا رعایت نکردن مسائل فنی دلیل اصلی حادثه است گفت: وجود گاز هگزان در درون لوله‌های خط در دست تعمیر عامل حادثه پتروشیمی مارون شناخته شده است، براساس این گزارش(گزارش بازرسی) پتروشیمی مارون مسئولیت این حادثه را برعهده دارد و باید پاسخگو باشد.

از آن روز تاکنون پرونده شهرام محمدی کارگر فداکار پتروشیمی مارون بسته شد و دیگر هیچکدام از مقامات مسئول در دستگاه های نظارتی درخصوص مرگ وی اعلام نظر جدیدی نکردند.

حالا پس از شهرام محمدی این بار نوبت به “رضا یگانه” رسیده است که با مرگ دست و پنجه نرم کند ،”یگانه”کارمند پتروشیمی اروند است که علت مرگ وی را گازگرفتگی اعلام کرده اند و توضیحات بیشتر را منوط به انجام تحقیقات تکمیلی دانسته اند.

اینکه تکلیف پرونده “شهرام محمدی” به کجا رسیده است قطعا سوالی است که پس از پاسخ به آن باید به دلایل مرگ”رضا یگانه” رسید که در سکوت رسانه ها و مسئولین به فراموشی سپرده شده است.

مرجع:رهیاب نیوز