سفینه شاتل در مسجدسلیمان به زمین نشست + جزئیات
سفینه شاتل در مسجدسلیمان به زمین نشست + جزئیات

خبر روز / پریسا طاهری –  گروه شرکت‌های شاتل، بزرگ‌ترین مجموعه‌ی فعال در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات دسترسی به اینترنت و راهکارهای ارتباطی اینترنتی در کشور است که توانسته است طی سال‌های فعالیت خود، خدمات کارسازی را در این حوزه به مشتریان سراسر کشور ارایه کند. شاتل اولین ارایه‌کننده‌ی خدمات +ADSL2 در کشور است.  گروه شرکت‌های […]

خبر روز / پریسا طاهری –  گروه شرکت‌های شاتل، بزرگ‌ترین مجموعه‌ی فعال در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات دسترسی به اینترنت و راهکارهای ارتباطی اینترنتی در کشور است که توانسته است طی سال‌های فعالیت خود، خدمات کارسازی را در این حوزه به مشتریان سراسر کشور ارایه کند. شاتل اولین ارایه‌کننده‌ی خدمات +ADSL2 در کشور است. 

گروه شرکت‌های شاتل به‌عنوان اولین ارایه‌کننده‌ی فناوری +ADSL2 در کشور، سهم بزرگی از مشتریان اینترنت پرسرعت و خدمات تکمیلی آن را چه در میان کاربران خانگی و چه در میان شرکت‌ها و سازمان‌ها به خود اختصاص داده است. به گونه‌ای که بیش از سه میلیون نفر از کاربران خانگی و شرکت‌ها و سازمان‌ها در سراسر کشور از بیش از ۸۰۰ هزار سرویس فعال و خدمات اینترنت پرسرعت شاتل بهره می‌گیرند. که این تعداد به همراه استفاده کننده از دیگر خدمات شاتل این شرکت را به نامی شناخته شده و قابل اطمینان در میان شرکت‌های ارایه دهنده‌ی خدمات اینترنت در کشور تبدیل کرده است.

مدیران و کارکنان این شرکت در تلاش برای ارایه‌ی ایده ه‌ها و خدمات نوین هرگز از پا ننشسته‌اند و با تلاشی شبانه‌روزی در اندیشه‌ی دست‌یابی به نام و جای‌گاهی بالاتر در بازار و در نهایت دست‌یابی به رضایت و خوشنودی مشتریان هستند.

این افتخار را داریم که عنوان نمائیم با پیگیری های بعمل آمده فرصت استفاده از خدمات متنوع گروه شرکت های شاتل در مسجدسلیمان پیش آمده و شهروندان عزیز مسجدسلیمانی می توانند از سرویس های متنوع و با کیفیت این شرکت استفاده نمایند. 

برای اطلاع از تعرفه و نوع سرویس های ازائه شده در مسجدسلیمان می توانید با شماره تلفن های 43263776-061، 09369618255 و یا 1525 تماس حاصل نموده، به آدرس SHATEL.ir مراجعه کرده و یا به نمایندگی شاتل در مسجدسلیمان به آدرس: پنج بنگله، روبروی مبل ایران مراجعه فرمائید.