سهم ورزش مسجدسلیمان از قانون مالیات بر ارزش افزوده چیست ؟
سهم ورزش مسجدسلیمان از قانون مالیات بر ارزش افزوده چیست ؟

شهر اولین ها//مسئول امور ورزش کارگران مسجدسلیمان گفت که با تأمین هزینه تیم های ورزشی از طریق تبصره ۲ ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده شرکتهای تولیدی می توان بخش عمده ای مشکلات ورزشکاران و تیمهای اعزامی به مسابقات ملی و بین المللی را مرتفع نمود. محمد کریمی بابااحمدی با بیان این مطلب اظهار […]

شهر اولین ها//مسئول امور ورزش کارگران مسجدسلیمان گفت که با تأمین هزینه تیم های ورزشی از طریق تبصره ۲ ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده شرکتهای تولیدی می توان بخش عمده ای مشکلات ورزشکاران و تیمهای اعزامی به مسابقات ملی و بین المللی را مرتفع نمود.

محمد کریمی بابااحمدی با بیان این مطلب اظهار داشت: طبق تبصره ۲ ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده شرکت های تولیدی که در حوزه ورزش اقدام به فعالیت و احداث اماکن ورزشی می نمایند تا ۱۰ درصد مورد بخشودگی مالیات بر ارزش افزوده قرار خواهند گرفت.
وی با اشاره به بخشنامه شماره ۵۶۷۶۶ مورخه ۹۳/۱۲/۲۵ صادره از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان که بصورت کامل به شرح جزییات تبصره ۲ ماده ۳۸ پرداخته است اظهار داشت: متأسفانه طی سالهای اخیر تیم های متعددی به واسطه عدم حمایت و پشتیبانی مسئولین از مسیر اعزام به مسابقات ملی و بین المللی باز مانده اند و انتظار می رود تا مسئولین ذیربط با در نظر گرفتن مفاد بخشنامه مذکور، بخش عمده ای از مشکلات ورزش شهرستان را مرتفع سازند.

مربی تیم وزنه برداری کارگران استان که با این تیم به افتخارات متعددی در عرصه ملی نیز دست یافته همچنین افزود: طی صحبتهایی که اخیراً با نماینده محترم شهرستان داشته ایم قرار بود تا طی نشست مشترک با مهندس ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان، در خصوص حمایت و اعزام تیم وزنه برداری به مسایقات کشوری تدابیری اندیشیده شود.از اینرو امیدواریم تا با برگزاری این نشست و توجه بیشتر مسئولین به وزنه برداری شهرستان، برنامه های پیش رو با کیفیت بهتری انجام پذیرد.

 کریمی در خاتمه اظهار داشت: بزودی هیات رییسه ای با حضور افراد توانمند و فعالین حوزه ورزش و فرهنگ جهت بهره گیری از نظرات و ایده های آنان و پیشبرد اهداف وزنه برداری شهرستان تشکیل خواهد شد. اکنون که بستر حمایت از ورزش شهرستان از طریق قانون مالیات بر ارزش افزوده فراهم گردیده، با تأمین مالی و امکانات تیم های ورزشی مسجدسلیمان در مسابقات ملی شاهد افتخارآفرینی های آنان در سطوح مختلف باشیم.