سینا طالبوند نائب قهرمان جام ایوانوویچ صربستان
سینا طالبوند نائب قهرمان جام ایوانوویچ صربستان

عصر اولین ها// برگ زرینی دیگری برای ورزش شهرستان گتوند رقم خورد و سینا طالبونددر جام ایوانوویچ صربستان به مقام نائب قهرمانی این دوره از مسابقات رسید. مربی جوان و آینده دار شهرستان گتوند در مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان با تیم ملی در جام ایوانوویچ صربستان به مقام نائب قهرمانی این دوره از مسابقات رسید. […]

عصر اولین ها// برگ زرینی دیگری برای ورزش شهرستان گتوند رقم خورد و سینا طالبونددر جام ایوانوویچ صربستان به مقام نائب قهرمانی این دوره از مسابقات رسید.

مربی جوان و آینده دار شهرستان گتوند در مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان با تیم ملی در جام ایوانوویچ صربستان به مقام نائب قهرمانی این دوره از مسابقات رسید.

به گزارش عصر اولین ها به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی خوزستان منتخب کشتی فرنگی ایران صاحب 4 مدال طلا و 2 مدال برنز در رقابت های بین المللی کشتی جام ایوانوویچ صربستان شد.

رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام لیوبومیر ایوانوویچ امروز (شنبه 13 شهریورماه) در کشور صربستان برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط پویا دادمرز در وزن 55 کیلوگرم، امید آرامی در وزن 60 کیلوگرم، علی ارسلان در وزن 72 کیلوگرم و علی اکبر یوسفی در وزن 130 کیلوگرم به مدال طلا و محمدهادی شعبانی و محمدرضا رضایی در اوزان 55 و 67 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

رده بندی تیمی:
1- روسیه 220 امتیاز
2- ایران 131 امتیاز
3- صربستان 116 امتیاز
4- مجارستان 102 امتیاز