شایعه بازداشت جانشین انتظامی خوزستان تکذیب شد
شایعه بازداشت جانشین انتظامی خوزستان تکذیب شد

عصر اولین ها// وابط عمومی پلیس خوزستان خبر دستگیری جانشین نیروی انتظامی خوزستان که از سوی کانال های خبری معاند منتشر شده بود را تکذیب کرد. به گزارش عصر اولین ها به نقل از سایت پلیس، خبر منتشر شده توسط کانال‌های خبری معاند خارج نشین که  قصد تخریب و ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی […]

عصر اولین ها// وابط عمومی پلیس خوزستان خبر دستگیری جانشین نیروی انتظامی خوزستان که از سوی کانال های خبری معاند منتشر شده بود را تکذیب کرد.

به گزارش عصر اولین ها به نقل از سایت پلیس، خبر منتشر شده توسط کانال‌های خبری معاند خارج نشین که  قصد تخریب و ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تشویش اذهان عمومی استان خوزستان در فضای مجازی درباره دستگیری و بازداشت جانشین انتظامی خوزستان را داشتند به شدت تکذیب کرد.

 به گزارش خبرگزاری پلیس ، شایعه دستگیری و بازداشت سرهنگ یداله امیری جانشین انتظامی استان خوزستان از اساس کذب محض بوده و صحت نداشته است.

گفتنی است پلیس فتا ضمن شناسایی عاملان انتشار اخبار کذب دستگیری جانشین انتظامی خوزستان به کاربران فضای مجازی هشدار داد ،افراد و گروهها و فعالینی که موجبات اهانت به افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی را به قصد تشویش اذهان عمومی جامعه دارند تحت تعقیب و برابر قانون برخورد خواهد کرد.