شبکه آبرسانی شهرستان مسجدسلیمان اصلاح و وارد مدار می شود
شبکه آبرسانی شهرستان مسجدسلیمان اصلاح و وارد مدار می شود

شهر اولین ها//فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به اصلاح ۴۸ کیلومتر از شبکه آبرسانی مسجدسلیمان ‌گفت: با اجرای این طرح از مجموع ۵۲۰ کیلومتر شبکه آبرسانی مسجدسلیمان تنها ۱۱۲ کیلومتر از شبکه آبرسانی ‌‌نیاز به اصلاح دارد. به گزارش شهر اولین ها،علیرضا گورویی عصر امروز در تشریح اقدامات هفته دولت در این شهرستان در جمع خبرنگاران […]

شهر اولین ها//فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به اصلاح ۴۸ کیلومتر از شبکه آبرسانی مسجدسلیمان ‌گفت: با اجرای این طرح از مجموع ۵۲۰ کیلومتر شبکه آبرسانی مسجدسلیمان تنها ۱۱۲ کیلومتر از شبکه آبرسانی ‌‌نیاز به اصلاح دارد.

به گزارش شهر اولین ها،علیرضا گورویی عصر امروز در تشریح اقدامات هفته دولت در این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اصلاح 48 کیلومتر از شبکه آبرسانی مسجدسلیمان 112 کیلومتر از شبکه آبرسانی در این شهرستان نیاز به اصلاح خواهد داشت.

وی افزود: هم اکنون برخی مناطق شهری در مسجدسلیمان با مشکل کمبود آب شرب مواجه هستند به گونه‌ای ساکنان برخی مناطق دراین شهر در‌ 48 ساعت تنها دو ساعت از آب نعمت آب شرب بهره‌مند می‌شوند.

گورویی  خاطر نشان کرد: با اصلاح 48  کیلومتر از شبکه آبرسانی در این شهرستان تا پایان هفته دولت و انجام سایر اقدامات لازم درباره رفع مشکل کمبود آب شرب در مسجدسلیمان امیدواریم  حداکثر تا دو سال آینده مشکل تامین آب شرب تمامی مناطق شهری مسجدسلیمان برطرف خواهد شد.

فرماندار مسجدسلیمان همچنین با اشاره به نبود سیستم کارآمد فاضلاب شهری در این شهرستان ابراز امیدواری کرد در صدد هستیم طرح جامع فاصلاب شهری مسجدسلیمان از طریق فاینانس تامین مالی و به اجرا در آید.

گورویی همچنین با اشاره به نقش موثر سازمانهای مردم‌نهاد در شهرستان تعداد سازمان‌های مردم نهاد در مسجدسلیمان در حوزه‌های مختلف محیط زیست، آموزش وپرورش و سایر حوزه‌ها را 7 سازمان مردم‌نهاد عنوان کرد.