شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان کارفرمای نمونه استان خوزستان شد
شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان کارفرمای نمونه استان خوزستان شد

شهر اولین ها//همایش ملی تکریم کارفرمایان نمونه سازمان تامین اجتماعی مقارن با اولین سالگرد تشکیل شورای راهبردی شرکای اجتماعی این سازمان با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و همچنین وزیر دادگستری شامگاه دیشب برگزار شد. به گزارش شهر اولین ها،طی این مراسم از مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بعنوان کارفرمای […]

شهر اولین ها//همایش ملی تکریم کارفرمایان نمونه سازمان تامین اجتماعی مقارن با اولین سالگرد تشکیل شورای راهبردی شرکای اجتماعی این سازمان با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و همچنین وزیر دادگستری شامگاه دیشب برگزار شد.

به گزارش شهر اولین ها،طی این مراسم از مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بعنوان کارفرمای نمونه و منتخب استان خوزستان در سال ۱۳۹۴ و همچنین ۳۲ کارفرمای منتخب سایر استان ها تجلیل بعمل آمد .

به گزارش زاگرس خبر و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، این همایش بمنظور تقدیر از تلاشگران عرصه تولید ملی و تقویت اقتصاد کشور با حضور حجت الاسلام پور محمدی وزیر دادگستری و دکتر ربیعی وزیر کار  تعاون و رفاه اجتماعی و کارفرمایان نمونه استان های کشور شامگاه دیشب در سازمان تأمین اجتماعی کشور برگزار گردید .

سازمان تأمین اجتماعی پیش از این در خصوص هدف از برگزاری این همایش و نحوه انتخاب کارفرمایان منتخب  اعلام داشته بود : هدف ، تکریم کارفرمایانی است که در شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی، جریان تولید کشور و اشتغال جوانان را حفظ نموده و امنیت نیروی کار در جنبه هی مختلف مدیریتی را پایدار می سازند .  همچنین تاثیرگذاری بر تقویت تولید ملی، همکاری با سازمان تامین اجتماعی و پرداخت حقوق کارگران و حق بیمه آنها و دفاع از حقوق کارگران از ملاک های گزینش تولیدکنندگان نمونه است .

برای انجام این مهم در تمامی استان ها با توجه به شاخص های مذکور ۴ کارفرمای نمونه انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفتند و یک نفر از ۴ کارفرما به عنوان کارفرمای برتر استان به همایش ملی تکریم از کارفرمایان در تهران معرفی شدند که طی این فرآیند مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان توانست بعنوان کارفرمای منتخب و نمونه استان خوزستان در این همایش ملی معرفی گردد .