شش فقره تصادف و ۲۲ مصدوم در روز پرحادثه جاده های خوزستان
شش فقره تصادف و ۲۲ مصدوم در روز پرحادثه جاده های خوزستان
معاون فوریت‌های پزشکی استان خوزستان در خصوص آمار تصادفات در ایام نوروزی گفت: امروز پنجشنبه ۴ فروردین ماه سال جاری، تعداد ۲۲ مورد مصدومیت ناشی از تصادفات در محورهای استان خوزستان گزارش شده است.

صادق آزادمنش معاون فوریت‌های پزشکی استان خوزستان در خصوص آمار تصادفات در ایام نوروزی گفت: امروز پنجشنبه ۴ فروردین ماه سال جاری، تعداد ۲۲ مورد مصدومیت ناشی از تصادفات در محورهای استان خوزستان گزارش شده است.

وی ادامه داد: واژگونی خودرو در شهر شوش با تعداد ۵ مصدوم، تصادف محور چغازنبیل با تعداد ۳ مصدوم ، دو تصادف در محور هفتکل با تعداد ۹ مصدوم و تصادف در محور ایذه با ۵ مصدوم آمار تصادفات چهارمین روز از سال نو را در استان خوزستان تشکیل می‌دهند.

معاون فوریت‌های پزشکی استان از مردم خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و دقت به سمت جلو حین رانندگی با توجه به شلوغی جاده‌ها از ایجاد هر گونه حادثه جلوگیری کنند.

 آزادمنش در پایان ضمن آرزوی سلامتی و سفرهایی ایمن برای مردم عزیز بیان داشت: در ایام نوروز نیروهای اورژانس ۱۱۵ جهت ارائه خدمات به صورت آماده باش کامل هستند و مردم در صورت وقوع هر گونه حادثه سریعا با عوامل اورژانس تماس برقرار کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن، خدمات اورژانسی درمانی را دریافت کنند.

  • منبع خبر : فارس