شهرستان گتوند میزبان مسابقات کشتی پهلوانی استان خوزستان
شهرستان گتوند میزبان مسابقات کشتی پهلوانی استان خوزستان

عصر اولین ها// شهرستان گتوند به عنوان میزبان مسابقات کشتی پهلوانی استان خوزستان انتخاب شد ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند از برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی بزرگسالان استان خوزستان در 6 وزن مختلف ، به میزبانی شهرستان گتوند خبر داد. کریم عسکر نیا ضمن عرض تبریک به جامعه ورزشی شهرستان به مناسبت کسب میزبانی […]

عصر اولین ها// شهرستان گتوند به عنوان میزبان مسابقات کشتی پهلوانی استان خوزستان انتخاب شد

ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند از برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی بزرگسالان استان خوزستان در 6 وزن مختلف ، به میزبانی شهرستان گتوند خبر داد.

کریم عسکر نیا ضمن عرض تبریک به جامعه ورزشی شهرستان به مناسبت کسب میزبانی مسابقات استانی کشتی پهلوانی در رده بزرگسالان افزود:این مسابقات در تاریخ 16 مهر 1400 در مجموعه ورزشی شهرستان گتوند و در 6 وزن مختلف برگزار خواهد شد.

مسئول کمیته کشتی پهلوانی استان خوزستان یادآور شد:این دوره از مسابقات،دومین میزبانی شهرستان گتوند در رشته ورزشی کشتی در یک سال گذشته است و امیدواریم این روند در سایر رشته های ورزشی نیز اجرایی شود و شاهد پیشرفت در تمامی رشته های ورزشی باشیم.

وی در پایان بیان کرد:با توجه به اینکه شهرستان گتوند هم اکنون در وضعیت آبی کرونا قرار دارد،حضور تماشاگران در این مسابقات بلامانع است.