شهر اهواز پایتخت گل کاغذی می شود
شهر اهواز پایتخت گل کاغذی می شود

عصر اولین ها// شهر اهواز از این ظرفیت برخوردار است که می تواند با برنامه ریزی صحیح و اصولی به پایتخت گل کاغذی تبدیل شود. ایده ای که برای زیباسازی منظر شهری تحقق یافتنی است. به گزارش عصر اولین ها، پروانه بختیاری مدیر پویش چهارشنبه ها با کارون در این خصوص اظهار داشت: از آنجایی […]

عصر اولین ها// شهر اهواز از این ظرفیت برخوردار است که می تواند با برنامه ریزی صحیح و اصولی به پایتخت گل کاغذی تبدیل شود. ایده ای که برای زیباسازی منظر شهری تحقق یافتنی است.

به گزارش عصر اولین ها، پروانه بختیاری مدیر پویش چهارشنبه ها با کارون در این خصوص اظهار داشت: از آنجایی که هدف ما از تشکیل انجمن چهارشنبه ها با کارون گسترش شادی و نشاط دربین شهروندان بوده، بعداز برنامه شاد و مفرح هفتگی گردهمایی روی پل سفید اهواز و غذا دهی به پرندگان مهاجر بر آن شدیم تا با اقدام متفاوت دیگری شهر اهواز را به پایتخت گل کاغذی تبدیل کنیم.

وی افزود: در این راستا شروع طرح از شهرداری منطقه ۸ و بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز انجام گرفته که با حمایت مهندس قنواتی مدیر شهرداری منطقه ۸ و دکتر نجاتی رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز همراه شد.

بختیاری افزود: امید داریم که این طرح زیبا مورد استقبال همه مناطق اهواز انجام پذیرد و در صورت حمایت و پیگیری می توان در ورودی شهر اهواز نیز این طرح را اجرا نمود و بر زیبایی بصری شهری نیز افزوده شود.