” شهر اولین ها ” ، همچنان در صدر برترین سایتهای خبری مسجدسلیمان
” شهر اولین ها ” ، همچنان در صدر برترین سایتهای خبری مسجدسلیمان

سایت خبری شهر اولین ها// در جدیدترین رده‌بندی آلکسای منطقه ایرانکه تا پایان فروردین ماه ۹۵ می باشد “سایت خبری شهر اولین ها” همچنان در صدر برترین سایتهای خبری شهرستان مسجدسلیمان قرار دارد. این در حالی ست که پیش از این نیز این وبسایت تا پایان آبانماه نیز در صدر این رده بندی قرار داشت. […]

سایت خبری شهر اولین ها// در جدیدترین رده‌بندی آلکسای منطقه ایرانکه تا پایان فروردین ماه ۹۵ می باشد “سایت خبری شهر اولین ها” همچنان در صدر برترین سایتهای خبری شهرستان مسجدسلیمان قرار دارد. این در حالی ست که پیش از این نیز این وبسایت تا پایان آبانماه نیز در صدر این رده بندی قرار داشت.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،مسجدسلیمان یکی از شهرهای شمال خوزستان است که با توجه به جمعیت بیشترین آمار وبسایت های خبری را در استان خوزستان به خود اختصاص داده است و به گونه ای می توان گفت این شهرستان از نظر تعداد سایت های خبری و نیز تعداد زیاد خبرنگاران مطرح در سطح کشور یکی از مهم ترین قطب های خبری استان خوزستان است.بنابر یافته‌های امروز آلکسا که مرجع اصلی رده‌بندی وب‌سایت‌ها در جلب تخمین میزان بیننده و اقبال وبسایت ها  محسوب می‌شود رده بندی برترین سایتهای خبری مسجدسلیمان به شرح زیر می باشد که ” شهر اولین ها ” بعنوان پربیننده ترین و برترین سایت خبری قرار دارد.

لازم به ذکر است الکسا یک وبسایت معتبر بین المللی است که با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف اقدام به رتبه بندی سایت های اینترنتی می نماید. خلاصه و چکیده این رتبه بندی عددی بین ۱ تا چند میلیون می باشد که هر چه این عدد به یک نزدیک تر باشد رتبه وبسایت بالاتر می باشد. این رتبه بندی بر اساس لحظه ای، روزانه، هفتگی و ماهانه قابل انجام است.

رتبه نام رسانه رتبه کشوری

(پایان فروردین ماه)

       بازدیدروزانه                     از سایت
۱ سایت خبری شهر اولین ها                          ۷,۰۲۸                ۲۸٫۶۰
۲ خبرگزاری آسماری نیوز                        ۱۰,۰۳۱                    ۱٫۵۷
۳ باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان                        ۱۰,۱۹۴                  ۳٫۳۰
۴ خبرگزاری سپنا                        ۱۶,۴۸۱                    ۱٫۵۲
۵ شبکه خبری مسجدسلیمان                        ۲۴,۸۹۰                    ۱٫۱۸
۶ صدای جوانان مسجدسلیمان                        ۲۷,۰۱۶                  ۰٫۵۴
۷ خبرگزاری مسجدسلیمان                      ۳۶,۳۲۰                  ۵٫۲۳
۸ پارسوماش نیوز                        ۴۱,۴۱۳                    ۰٫۴۲
۹ مسجدسلیمان آنلاین ?                    ۱٫۱۳
۱۰ پایگاه خبری زاگرس خبر ?                  ۳٫۱۵

site