شور انتخاباتی در شهرهای خوزستان به اوج خود رسید
شور انتخاباتی در شهرهای خوزستان به اوج خود رسید

سایت خبری شهر اولین ها//با نزدیک شدن به ساعات پایانی تبلیغات انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شهرهای استان خوزستان شور و حال انتخاباتی به خود گرفته و رقابت های انتخاباتی و تبلیغات نامزدها و هواداران آنها در ساعات پایانی چهارشنبه به اوج خود رسید. توزیع عکس، پوستر به همراه سایر اقلام تبلیغاتی از سوی […]

سایت خبری شهر اولین ها//با نزدیک شدن به ساعات پایانی تبلیغات انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شهرهای استان خوزستان شور و حال انتخاباتی به خود گرفته و رقابت های انتخاباتی و تبلیغات نامزدها و هواداران آنها در ساعات پایانی چهارشنبه به اوج خود رسید.

توزیع عکس، پوستر به همراه سایر اقلام تبلیغاتی از سوی هواداران و عوامل تبلیغاتی نامزدها در شهر و مکان هایی که برای معرفی کاندیداها مشخص شده است، خودنمایی می کند.
صحبت داغ هر محفلی پیرامون انتخابات است به گونه ای که حتی کوچک ترهای هر خانواده نیز با شور و هیجان همراه والدین در ستادهای انتخاباتی نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی حضور دارند.
در این میان حضور پررنگ جوانان با نشاط به شور و هیجان و داغی انتخابات و تبلیغات آن افزوده است و به نوعی می توان گفت جوانان، صاحب ابتکارات در تبلیغات هستند.
به جرأت می‎توان گفت که مردم در حال حاضر بیشتر وقت خود را برای یافتن اصلح صرف می‎کنند.
در هر محفلی در مورد کاندیداها سخن می‎گویند و با توجه به زمان پایان تبلیغات انتخابات، شور و نشاط انتخاباتی حوزه‎های انتخابیه استان خوزستان را فراگرفته و نامزدها و هواداران آنها در فضایی دوستانه و تعاملی منطقی، روند تبلیغات را دنبال می‎کنند و می‎توان نشاط و پویایی خاصی را در بین مردم استان خوزستان حس کرد.
این فضا در شهرهای جنوبی استان خوزستان به ویژه آبادان، خرمشهر، شادگان و ماهشهر از جذابیت بیشتری برخوردار است.
در ساعات پایانی تبلیغات کاندیداها، با گذر از روبری ستادهای تبلیغاتی نامزدها، هواداران آنها را مشاهده می کنی که با توسل به شیوه های مختلف تبلیغی، برای جذب آرای شهروندان تلاش می کنند.
شور و نشاط و تحرک گسترده حاکم بر فضای استان خوزستان، گواه برگزاری انتخاباتی حماسی و باشکوه در هفتم اسفندماه است و طرفداران و هواداران کاندیداها شور و شوق فراوانی برای برگزاری انتخابات و تبلیغات رسمی را دارند.
نصب عکس و پوسترهای نامزدها در شکل‎ها و اندازه‎ها و با طرح‎های مختلف، نمای خاصی به شهر بخشیده و هر رهگذر ناخودآگاه با توقف در برابر این پوسترهای تبلیغاتی، شعارها و برنامه‎های افراد را مورد نقد و بررسی قرار می‎دهد.
از مقابل ستاد هر کاندیدایی که عبور می‎کنی، با اندک درنگی برنامه‎ها و ایده‎های آنها را خواهی شنید که البته هواداران‎شان از این فرصت استفاده کرده، جلو می‎آیند و به بیان برنامه‎های کاندیدای مورد نظر خود می‎پردازند.
بیشتر ستادها، اقدام به پخش آهنگ‎ها پر شور و جوان‎پسند امروی کرده‎اند که این موضوع، هیجان را بیشترمی‎کند که در جاهایی نیز این آهنگ جای خود را به پخش موسیقی سنتی و محلی می‎دهد که آن هم در نوع خودش جالب است و ارزش توقف و درنگ دارد.
در این میان هر کدام از نامزدهای انتخاباتی نیز حل یک و یا چند مشکل مردم را به عنوان شعار خود قرار داده، به گونه‎ای که شوق و امیدی در دل مردم ایجاد شده و این امر در جای خود جالب است.
در استان خوزستان همچون دیگر نقاط ایران اسلامی، مردم باشور و نشاط وصف ناشدنی هفت اسفند را به حماسه‎ای عظیم در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل کرده و انتخابات امسال انتخاباتی دشمن‎شکن و مایوس‎کننده دشمنان و تجلی دیگری از عزم، اراده و حضور گسترده ملتی به پاخاسته، قهرمان و استکبارستیز خواهد بود.
مردم خوزستان همیشه در تمامی صحنه‎های انقلاب اسلامی پیش قدم بوده‎اند و روز جمعه هفتم اسفندماه نیز با حضور حماسی خود در پای صندوق‎های اخذ رای حمایت همه‎جانبه خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلام کرده و به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حضور دشمن‎شکن در عرصه انتخابات لبیک می گویند.
انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان همزمان با دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند به صورت همزمان برگزار می شود.
خوزستان دارای ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و ۱۴حوزه اصلی و ۱۳ حوزه فرعی دارد.