شیعیان بختیاری ها شلمچه تا کربلا را پیاده می پیمایند… /راه اندازی کمپین پیاده روی به کربلا با چوقا + تصویر
شیعیان بختیاری ها شلمچه تا کربلا را پیاده می پیمایند… /راه اندازی کمپین پیاده روی به کربلا با چوقا + تصویر

سایت خبری شهر اولین ها// کمپین پیاده روی به کربلا با چوقا توسط جان نثاران بختیاری راه اندازی گردید. فریدون اسماعیلی دبیر کمپین پیاده روی بختیاری ها به کربلا با اعلام این خبر به سایت خبری شهر اولین ها اظهار داشت: در نظر داریم تا با تشکیل کاروانی از بختیاری های عاشق اهل بیت و […]

سایت خبری شهر اولین ها// کمپین پیاده روی به کربلا با چوقا توسط جان نثاران بختیاری راه اندازی گردید.

فریدون اسماعیلی دبیر کمپین پیاده روی بختیاری ها به کربلا با اعلام این خبر به سایت خبری شهر اولین ها اظهار داشت: در نظر داریم تا با تشکیل کاروانی از بختیاری های عاشق اهل بیت و امام حسین (ع) و به مناسبت اربعین حسینی مسیر شلمچه تا کربلا را گام برداریم.

وی با بیان اینکه تنها از افراد دارای گذرنامه ثبت نام بعمل می آید ، افزود : تاکنون حدود ۳۰ درصد از علاقمندان در این کمپین ثبت نام کرده اند و برنامه پیاده روی یک هفته پیش از اربعین حسینی آغاز خواهد شد که طی آن مسیر حدفاصل میدان ۲۱ دی تا فرمانداری لالی را بصورت پیاده خواهیم رفت و سپس بصورت کاروان های زیارتی با خودرو به شلمچه اعزام خواهند شد.

اسماعیلی هدف از ایجاد این کمپین را علاوه بر زیارت کربلای معلی و ابراز ارادت به سرور و سالار شهیدان(ع) ، زنده نگهداشتن فرهنگ تشیع و ایجاد بزرگترین حرکت معنوی در بین بختیاری ها عنوان نمود.

گفتنی است که علاقمندان به ثبت نام در کمپین پیاده روی بختیاری ها به کربلا می توانند به نشانی: لالی-میدان ۲۱ دی مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۰۹۱۶۹۰۰۶۰۴۳ تماس حاصل نمایند.

IMG-20151001-WA0010