صعود مقتدرانه تیم فوتسال جوانان کشاورز گتوند به مرحله نهایی مسابقات لیگ‌برتر خوزستان
صعود مقتدرانه تیم فوتسال جوانان کشاورز گتوند به مرحله نهایی مسابقات لیگ‌برتر خوزستان

عصر اولین ها//رئیس هیات فوتبال شهرستان گتوند از صعود مقتدرانه تیم فوتسال جوانان کشاورز گتوند به مرحله نهایی مسابقات لیگ‌برتر استان خبر داد.  بهزاد جعفرزاده رئیس هیات فوتبال شهرستان گتوند در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: تیم فوتسال جوانان کشاورز گتوند با شکست تیم ماهان شوشتر با اقتدار و به عنوان صدرنشین راهی مرحله […]

عصر اولین ها//رئیس هیات فوتبال شهرستان گتوند از صعود مقتدرانه تیم فوتسال جوانان کشاورز گتوند به مرحله نهایی مسابقات لیگ‌برتر استان خبر داد.

 بهزاد جعفرزاده رئیس هیات فوتبال شهرستان گتوند در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: تیم فوتسال جوانان کشاورز گتوند با شکست تیم ماهان شوشتر با اقتدار و به عنوان صدرنشین راهی مرحله نهایی مسابقات لیگ‌ استان خوزستان شد.

بهزاد جعفرزاده گفت: تیم فوتبال جوانان کشاورز گتوند ظهر امروز ۱۰ آذرماه ۱۴۰۰ در آخرین دیدار خود در چارچوب دور گروهی مسابقات فوتسال لیگ برتر جوانان استان خوزستان برای سرگروهی به مصاف تیم ماهان شوشتر رفت و در پایان موفق شد با نتیجه ۱ بر صفر از سد حریف خود بگذرد و به دور نهایی مسابقات لیگ‌برتر استان خوزستان صعود کند.

وی افزود: رضا قیصری در این مسابقه برای تیم کشاورز گتوند موفق به گلزنی شد تا کشاورز گتوند با انجام چهار بازی و چهار برد و به ثمر رساندن ۱۴ گل و دریافت ۶ گل با اقتدار به عنوان صدرنشین این مرحله از بازی‌ها را به پایان برساند.

جعفرزاده با بیان اینکه دو تیم اتحاد گتوند و پاسارگارد عقیلی دیگر تیم‌های شهرستان گتوند بوده‌ که در این دوره از مسابقات حضور داشته‌اند، تصریح کرد: این دوره از مسابقات با شرکت چهارده تیم در سه گروه بصورت دوره‌ای از تاریخ ۸ آذرماه آغاز و ۱۰ آذرماه خاتمه یافت.

رئیس هیات فوتبال شهرستان گتوند در پایان بیان کرد: تیم فوتسال جوانان کشاورز گتوند پیش از این تیم‌های اتحاد گتوند، اکسین اندیمشک و فاتحان اهواز را با نتایج ۲ بر ۱ و ۸ بر ۴ و ۳ بر ۱ شکست داده بود.