طرح دادرس در شهرستان مسجدسلیمان اجرا می شود + تصاویر
طرح دادرس در شهرستان مسجدسلیمان اجرا می شود + تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها//رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان مسجدسلیمان از اجرای طرح آموزشی امداد و کمک‌های اولیه با عنوان «دادرس» در این شهرستان خبر داد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، فریدون رفیعی با بیان اینکه طرح آموزشی «دادرس» مخفف” دانش‌آموزان آماده در روزهای سخت” […]

سایت خبری شهر اولین ها//رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان مسجدسلیمان از اجرای طرح آموزشی امداد و کمک‌های اولیه با عنوان «دادرس» در این شهرستان خبر داد.
به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، فریدون رفیعی با بیان اینکه طرح آموزشی «دادرس» مخفف” دانش‌آموزان آماده در روزهای سخت” است، اظهار داشت: طرح دادرس با همکاری جمعیت هلال احمر و آموزش‌وپرورش شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.
وی افزود: بر اساس این طرح روش‌های امداد و کمک‌های اولیه به ویژه در مواقع بحرانی به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود تا بتوانند در شرایط حساس بهترین عکس‌العمل را در نجات جان مصدومین داشته باشند.
رئیس جعیت هلال احمر مسجدسلیمان بیان کرد: این طرح در راستای شعار هر خانواده یک امدادگر اجرا می‌شود که طی آن لازم است علاوه بر دانش آموزان، مربیان پرورشی و مدیران مدارس نیز در کلاس‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه شرکت کنند تا در صورت نیاز آموخته‌های خود را به دانش‌آموزان منتقل کنند.
وی با اشاره به اینکه همه اقشار جامعه نیازمند آموزش امداد و کمک‌های اولیه هستند، ادامه داد: آموزش امداد و کمک‌های اولیه صرفاً به دانش‌آموزان و فضاهای آموزشی محدود نمی‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از سنین پیش دبستانی به بعد برای شرکت در کلاس‌های آموزشی این طرح به صورت رایگان ثبت نام کنند .
رفیعی در پایان عنوان کرد: طرح دادرس برای آموزش دانش آموزان مدارس متوسطه در بخش پناه‌گیری، تخلیه اضطراری، ارزیابی و کنترل علایم حیاتی، پانسمان، بانداژ، آتل بندی، چادرزنی و اطفاء حریق برای دانش آموزان پسر و دختر در جمعیت هلال احمر برگزار شد.

 

81604031-6445332dadrass