طرح سوال از شهردار را رسما ابلاغ کردیم / از وضعیت کنونی راضی نیستیم
طرح سوال از شهردار را رسما ابلاغ کردیم / از وضعیت کنونی راضی نیستیم

شهر اولین ها// حمزه نجف پور عضو شورای شهر مسجدسلیمان در یادداشت ارسالی خود به سایت خبری شهر اولین ها در خصوص موارد متعدد عملکرد شهردار و شورای اسلامی شهر سخن گفت که به شرح زیر می باشد: بسمه تعالی برادران و خواهران گرامی بدانند که وعده و ادعا برای قانع کردن مردم کافی و […]

شهر اولین ها// حمزه نجف پور عضو شورای شهر مسجدسلیمان در یادداشت ارسالی خود به سایت خبری شهر اولین ها در خصوص موارد متعدد عملکرد شهردار و شورای اسلامی شهر سخن گفت که به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی
برادران و خواهران گرامی بدانند که وعده و ادعا برای قانع کردن مردم کافی و کارآمد نیست . مردم وفادار ما ، تشنه ی عمل و صداقت اند و هر جا از آن نشانه ببینند همدلی و همکاری و وفاداری خود را نثار می‌کنند . دوران ۴ ساله دوران آزمایش شما در چشم مردم نیز هست .
مقام معظم رهبری
۵/۲/۸۲

درود و سلام میفرستم به روان پاک شهدا از صدر اسلام تا کنون ، گرامی میدارم یاد و نام شهیدان والامقام رجایی و باهنر ، خادمان بی ادعا و دلسوز ملت ، هفته دولت را به همه کارکنان و کارمندان خدوم دولت بویژه کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان مسجدسلیمان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

۲ سال از رای اعتماد مردم به اعضای شورای شهر دوره پنجم گذشته است ، موضوعات ، مشکلات و معضلات مختلفی را پیگیری کردیم و جلسات متعددی برگزار شد و چالش های زیادی در این مدت داشتیم ، انتقادات و پیشنهادات خوبی هم در زمینه های مختلف در راستای توسعه و پیشرفت ارائه دادیم و از طرفی هم این دوره با گرانی بسیار زیاد و تورم بالا و بیکاری جوانان گره خورده است . اقدامات و دستاوردهای خوبی هم داشتیم و البته که شاید از نظر شهروندان فهیم ، خیلی ملموس هم نباشد.

فلسفه وجودی شورای شهر سیاستگذاری و نظارت بر تمامی حوزه های مدیریت شهری ست اما متاسفانه اختیارات نظارتی شوراها ، فقط و فقط در حوزه شهرداری ها در قانون به صراحت تعریف شده و قانون مدیریت واحد شهری در کشور ما حل نشده است.
مهم‌ترین اقدامات و نتایجی که در حوزه شهرداری داشتیم عبارتند از:

– اجرای بخشی از فاز اول بلوار دوم شهری ( جاده ای کمربندی که از بی بیان شروع شده و از مسیر شیخ مندنی و نمره ۱۱ به تلخاب و فرمانداری میرسد و ۳ فاز دارد)

– پارک ۵۰ هکتاری تمبی که فاز اول آن حال اجراست
– ساختمان آتش نشانی بی بیان که در حال اجراست
– پل سواره رو مالجونکی و پل داریوش محمدی که در حال اجراست
– پل پیاده رو شهرک ولی عصر و پل پیاده رو مالجونکی که در حال اجراست
– چندین کانال فاضلابی و آبهای سطحی در محلات نورآباد و چشمه علی و بی بیان و دره اشگفت و چهار بیشه و …. که برخی به اتمام رسیده اند

– آسفالت بخش هایی از محلات نمره هشت ، نمره یک ، نمره دو ، ریل وی ، نفتک ، بلوار ورودی از فلکه بهنام محمدی تا پارک گل نرگس ، مرادآباد ، سرکوره ها ، چهاربیشه ، جاده ورودی شیخ مندنی و حسین قصاب
– اجرای بوستان محلی نمره دو و نفتون و محوطه سازی تپه شهدای گمنام بی بیان
– پیگیری نقشه برداری مجدد شهر توسط سازمان جغرافیایی ارتش و بازنگری در طرح جامع و تفصیلی که در حال انجام است
– لایروبی برخی از دره های سطح شهر
– افزایش اعتبارات عمرانی شهرداری
– نصب برخی از تجهیزات مبلمان شهری
– نورپردازی بلوار آزادی( مرکزی شهر )
– دریافت عوارض آلایندگی از پتروشیمی رازی
– آماده سازی زمین ورزشی محله مرادآباد جهت چمن مصنوعی

ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های شهردار محترم و مجموعه مدیریت شهرداری و حمایت های اعضا محترم شورای شهر ، باید عرض کنم انتظار ما بیش ازاین بود ، به شخصه از وضعیت کنونی راضی نیستم و با توجه به شرایط امروز شهرداری و شورا ، طرح سوال خود را با ۱۶ سوال در حوزه‌ های مختلف در تاریخ ۳۰/۵/۹۸ ، با همکاری برخی اعضا شورا ، تحویل شهردار محترم دادیم ، طرح سوال از اختیارات هر عضو محسوب میشود و یقینا با یک خرد جمعی در شورا در مورد استیضاح شهردار تصمیم گیری خواهد شد و تا تصمیم نهایی از مسولین شهری تقاضا داریم از فشار به اعضای شورا خودداری کنند و منافع شخصی و گروهی را بر منافع مردم ترجیح ندهند.

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

حمزه نجف پور
عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان