طرح سوال از شهردار مسجدسلیمان برگزار شد
طرح سوال از شهردار مسجدسلیمان برگزار شد

شهر اولین ها// جلسه طرح سوال از شهردار مسجدسلیمان با حضور کلیه اعضا شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان و برخی از روسای واحدهای شهرداری این شهرستان در سالن جلسات شورای شهر برگزار شد. به گزارش شهر اولین ها، در ابتدای این جلسه نوید شعبانی شهردار مسجدسلیمان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ۶ ماهه خود در زمینه […]

شهر اولین ها// جلسه طرح سوال از شهردار مسجدسلیمان با حضور کلیه اعضا شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان و برخی از روسای واحدهای شهرداری این شهرستان در سالن جلسات شورای شهر برگزار شد.

به گزارش شهر اولین ها، در ابتدای این جلسه نوید شعبانی شهردار مسجدسلیمان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ۶ ماهه خود در زمینه های مختلف به پاسخ  به ۱۰ سوال مطرح شده عضو شورا از جمله : استخدام های بی رویه، عدم جاری نگهداشتن پروژه های عمرانی ، عدم اجرای پروژه های جدید، عزل و نصب های غیرکارشناسی و جناحی ، عدم هماهنگی با برنامه های شورای شهر، بلاتکلیفی در طرح های نیمه تمام و… پرداخت.

وی در ادامه از افتتاح ۲۷ پروژه عمرانی و جاری طی ماههای آتی خبر داد و گفت : با توجه به نیاز و ضرورت اصلاح معابر شهری درصدد هستیم ۴۰% از معابر شهرستان را در آینده نزدیک آسفالت نماییم.

گفتنی است در پایان این جلسه و پس از پاسخ شهردار به سوالات مطرح شده و رای گیری ، کلیه اعضا شورا از پاسخ های شهردار مسجدسلیمان قانع شدند و با توجه به فرصت اندک وی در طول مسئولیت خود و شیوع ویروس کرونا به وی مهلت داده شد تا پروژه های خود را طی ماههای آتی به سرانجام برساند.