طیبی: به بازیکنان نفت افتخار می‌کنم
طیبی: به بازیکنان نفت افتخار می‌کنم

شهر اولین ها//کاپیتان تیم نفت مسجدسلیمان می‌گوید که بازی سختی را برابر پیکان پیروز شده‌اند و روحیه بالای تیمی و نترسیدن از تیم‌های دیگر باعث شد تا این‌گونه نتیجه بگیرند. به گزارش شهر اولین ها، محمد طیبی کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در گفت وگو با خبرنگار ما درباره بازی با پیکان گفت: بازی خوبی […]

شهر اولین ها//کاپیتان تیم نفت مسجدسلیمان می‌گوید که بازی سختی را برابر پیکان پیروز شده‌اند و روحیه بالای تیمی و نترسیدن از تیم‌های دیگر باعث شد تا این‌گونه نتیجه بگیرند.

به گزارش شهر اولین ها، محمد طیبی کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در گفت وگو با خبرنگار ما درباره بازی با پیکان گفت: بازی خوبی انجام دادیم، موقعیت‌های زیادی دو تیم داشتند و متاسفانه دو بار عقب افتادیم اما تلاش زیادی کردیم تا به بازی برگردیم و خدا را شکر صادق آن توپ را گل کرد تا سه امتیاز شیرین را با خود به خوزستان بیاوریم.وی در ادامه نیز افزود: بعد از پنج بازی سخت و طاقت‌فرسا، نوبت برد بود. واقعا به این بازیکنان و این تیم افتخار می‌کنم، آنها غیرت کردند و برای اسم خوزستان و مسجدسلیمان تلاش مضاعفی کردند، دستشان درد نکند. البته آقای تارتار و کادر نیز نشان دادند که تیم تا چه اندازه متحول شده و جواب انتقادات ناعادلانه قبل از شروع فصل را به خوبی دادند.

وی درباره پاس گلش به سجاد جعفری گفت: این بازی سه گل زدیم، سه نفر گل زدند و سه نفر پاس گل دادند اما برد برای هیچ کدام از ما نیست، برد متعلق به همه است، ابتدا متعلق به مردم خوزستان، مسجدسلیمان، هواداران نفت و سپس به مدیریت، کادر فنی و بازیکنان.

طیبی در انتها گفت: مردم در این شهر هیچ دلخوشی ندارند، من هر روز به کوچه‌های این شهر می‌روم و با مردم معاشرت دارم. می‌بینم که اینجا هیچ امکانات و تفریحی نیست، از وزیر نفت می‌خواهم که تجدید نظری بکنند و به فکر این مردم و همچنین هواداران نفت آبادان و پارس جنوبی باشند، انشالله که با کمک وزیر نفت و دولت مشکلات ما هم تمام بشوند، تیم ما نه ولخرجی کرده و نه ما قرارداد دلاری داریم، به ما و تیم‌های چون ما مهربانانه نگاه کنند.