عباس عسکری: گلم در دربی مشهد را به یکی از همشهریانم که روی تخت بیمارستان است تقدیم می کنم
عباس عسکری: گلم در دربی مشهد را به یکی از همشهریانم که روی تخت بیمارستان است تقدیم می کنم

شهر اولین ها//عباس عسکری می گوید گلش در دربی مشهد را به یکی از همشهری های مریضش تقدیم می کند و امیدوار است به زودی بهبود یابد. به گزارش شهر اولین ها،عباس عسکری مهاجم تیم سیاه جامگان مشهد در بازی مشهدی های لیگ موفق شد تا گلزنی کند، وی درباره این بازی گفت: بازی مهمی […]

شهر اولین ها//عباس عسکری می گوید گلش در دربی مشهد را به یکی از همشهری های مریضش تقدیم می کند و امیدوار است به زودی بهبود یابد.

به گزارش شهر اولین ها،عباس عسکری مهاجم تیم سیاه جامگان مشهد در بازی مشهدی های لیگ موفق شد تا گلزنی کند، وی درباره این بازی گفت: بازی مهمی بود و به سه امتیاز هر دو تیم نیاز داشتند، تیم پدیده  جلو افتاد و ما توانستیم گل تساوی را بزنیم و فرصت برنده شدن را داشتیم که متاسفانه از موقعیت ها استفاده نکردیم.

مهاجم مسجدسلیمانی در ادامه درباره گلزنی اش گفت: گل من حاصل تلاش همه بود، من این گل را به یکی از همشهری هایم که اکنون روی تخت بیمارستان تهران است تقدیم می کنم و از تمامی مردم به خصوص اهالی خونگرم مسجدسلیمان می خواهم تا برای سلامتی محمد دارابپور دعا کنند.

IMG-20170121-WA0006 IMG-20170121-WA0007

عسکری درباره بازی بعدی تیمشان برابر سایپا گفت: بازی مهمی است و ما برای برد به این بازی می رویم تا بتوانیم خودمان را در جدول بالا بیاوریم.