عبدالله ویسی چگونه پنج هفته بدون قرارداد روی نیمکت نفت مسجدسلیمان نشست؟!
عبدالله ویسی چگونه پنج هفته بدون قرارداد روی نیمکت نفت مسجدسلیمان نشست؟!

 شهر اولین ها// در حالی که نفت مسجدسلیمان از تعطیلات دو هفته ای رقابتهای لیگ برتر می توانست برای هماهنگی بیشتر و رفع نواقص فنی تیم استفاده کند استعفای عبدالله ویسی شوک بزرگی را به این تیم وارد نمود. به گزارش شبکه خبری مسجدسلیمان، ظهر امروز خبری مبنی بر کناره گیری ویسی از سرمربیگری نفت […]

 شهر اولین ها// در حالی که نفت مسجدسلیمان از تعطیلات دو هفته ای رقابتهای لیگ برتر می توانست برای هماهنگی بیشتر و رفع نواقص فنی تیم استفاده کند استعفای عبدالله ویسی شوک بزرگی را به این تیم وارد نمود.

به گزارش شبکه خبری مسجدسلیمان، ظهر امروز خبری مبنی بر کناره گیری ویسی از سرمربیگری نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفت که علیرغم بی اطلاعی مدیرعامل باشگاه از این استعفاء ، صحت این خبر تأیید شد. این موضوع از آن جهت جالب توجه و قابل تأمل بوده که ویسی هیچگونه قرارداد رسمی با باشگاه نفت مسجدسلیمان بعنوان سرمربی امضاء نکرده و مشخص نیست که پنج هفته اخیر وی تحت چه عنوانی و به چه طریق روی نیمکت نفتی ها نشسته است ؟!

از سویی دیگر غیبت مقطعی ویسی پیش از آغاز فصل جدید در تمرینات نفتی ها که بعلت مشکلات مالی باشگاه عنوان شده بود نیز موجب گردید تا وی بخشی از مبلغ قرارداد امضاء نشده خود را دریافت نماید. با این حال سکوت مدیرعامل باشگاه نفت در این خصوص و علت عدم انعقاد قرارداد با ویسی موجب گردیده که شیران زاگرس با حواشی جدیدی روبرو شوند. موضوعی که نشان از عدم حرفه ای گری و ضعف مدیریتی نفتی ها حکایت می کند. شاید اگر ویسی قرارداد رسمی با نفتی ها داشت به این راحتی قادر به کناره گیری از تیم نبود و باشگاه در این خصوص می توانست اقدامات قانونی را انجام دهد.

با تمام این تفاسیر بزودی باید منتظر واکنش مدیرعامل نفت مسجدسلیمان به استعفای عبدالله ویسی باشیم. اتفاقی که علاوه بر عدم اطلاع مدیرعامل از آن، احتمالاً در خصوص حضور ویسی روی نیمکت نفت در پنج بازی اخیر بدون قرارداد رسمی نیز مطلع نبوده است !