عضو مجلس خبرگان رهبری به مناسبت روز تجلیل از کارمندان بسیجی شرکت نفت مسجدسلیمان :کارمندان بسیجی باید با رعایت قانون و مقررات به مردم خدمت کنند
عضو مجلس خبرگان رهبری به مناسبت روز تجلیل از کارمندان بسیجی شرکت نفت مسجدسلیمان :کارمندان بسیجی باید با رعایت قانون و مقررات به مردم خدمت کنند

سایت خبری شهر اولین ها//نماینده مردم خوزستان و عضو مجلس خبرگان رهبری به مناسبت روز تجلیل از کارمندان بسیجی در میان کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان حضور پیدا کرد و این مناسبت را به آنان تبریک گفت . در این دیدار که با اقامه نماز وحدت آغاز گردید آیت ا… دکتر حیدری […]

سایت خبری شهر اولین ها//نماینده مردم خوزستان و عضو مجلس خبرگان رهبری به مناسبت روز تجلیل از کارمندان بسیجی در میان کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان حضور پیدا کرد و این مناسبت را به آنان تبریک گفت .

در این دیدار که با اقامه نماز وحدت آغاز گردید آیت ا… دکتر حیدری طی سخنانی با ابراز خرسندی از حضور در شهر شهید پرور مسجدسلیمان طی توصیه هایی اخلاقی گفت : به فرموده امام رضا(ع) که این روزها متعلق به ایشان می باشد ” اگر مردم با زیبایی های کلام ما ( اهل بیت ) آشنایی پیدا می کردند از ما پیروی می کردند ” .

به گزارش سی.پی.نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان وی افزود : این سخن پر معنای امام رئوف ما به معنای آن است که راه و کلام ائمه (ع) همان راه نورانیت و کلام الهی است که بر فطرت الهی منطبق است تا موجب رهایی و نجات انسان ها از جهل و تاریکی شود .

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد : وظیفه ما انتشار پیام های اهل بیت (ع) و آشنا کردن سایرین با نور الهی است . باید همه تلاش کنیم تا پیام اهل بیت با ترجمه به زبان های مختلف در تمام دنیا منتشر شود و همه جهانیان با فرامین رهایی بخش و مبتنی بر نور اهل بیت (ع) آشنا گردند .

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خویش ضمن تجلیل از کارکنان بسیجی به تشریح ویژگی های این دسته افراد پرداخت و گفت : معیار اصلی بسیجی بودن داشتن محاسن و انداختن چفیه بر دور گردن نیست بلکه روحیه بسیجی داشتن نشانه اصلی کارمند بسیجی است .

آیت ا… حیدری افزود : بدنبال حق و حقانیت بودن –داشتن تعهد و تخصص – تواضع رفتاری – پیگیری امور و تکریم مراجعه کنندگان – اهل خدمت و ایثار بودن و در یک کلام بدنبال روحیه شهداء گرانقدر بودن معیارهای اصلی کارمندان بسیجی است .

وی خاطر نشان کرد : کارمندان بسیجی باید با رعایت قانون و مقررات به مردم خدمت کنند و به فرموده شهید بهشتی ” شیفته خدمت باشند نه تشنه قدرت ” .

پیش از سخنان این روحانی عالیقدر ، مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی سخنانی ضمن خوشامد گویی به ایشان گفت : مسجدسلیمان و مجموعه نفت امروز میزبان روحانی عالی مقامی است که در دانش و تقوا مشهور و معروف است از همین رو به خود می بالیم .

سیروس حیدری افزود : کارکنان این شرکت با برخورداری از روحیه جهادی و بسیجی در همه عرصه ها حضوری فعال و پویا دارند و تمامی تلاش مجموعه مدیریت شرکت حفظ و گسترش روحیه بسیجی پرسنل است .

وی با عنوان اینکه خدمت به اهل بیت (ع) برای همه افتخاری بزرگ است افزود : احداث مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) توسط این شرکت و برگزاری مراسم و مجالس مختلف در مناسبت های مذهبی با حضور پرشور پرسنل و خانواده آنها نشانه دیگری از ارادت به اهل بیت نبوت (ص) در این شرکت می باشد .

وی ادامه داد : ارائه خدمات مختلف از جمله بازسازی و رفع نواقص استادیوم و دریافت تأییدیه از فدراسیون فوتبال همچنین حضور تمام وقت در عملیات امداد رسانی در حادثه سیلاب نوروز امسال در شهرهای مسجدسلیمان ، لالی و اندیکا بخشی از خدمات متمایز پرسنل بسیجی این شرکت در کنار دهها خدمت کوچک و بزرگ دیگر می باشد که با هدف جلب رضایت عمومی از دولت خدمتگزار صورت گرفته است .