کسبه بازارچه شهرداری از پرداخت اجاره بها معاف شدند
کسبه بازارچه شهرداری از پرداخت اجاره بها معاف شدند

شهر اولین ها// با نظر شهرداری سماله و در راستای حمایت از کسب و کار‌های اقتصادی در بحران کرونا، اجاره بهای واحدهای صنفی بازارچه شهر سماله به مدت دو ماه بخشیده شد. به گزارش شهر اولین ها، کسبه بازارچه شهر سماله برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از مدت‌ها پیش کسب و کار خود را […]

شهر اولین ها// با نظر شهرداری سماله و در راستای حمایت از کسب و کار‌های اقتصادی در بحران کرونا، اجاره بهای واحدهای صنفی بازارچه شهر سماله به مدت دو ماه بخشیده شد.

به گزارش شهر اولین ها، کسبه بازارچه شهر سماله برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از مدت‌ها پیش کسب و کار خود را تعطیل کرده‌اند تا مانع از شیوع بیماری شوند. در این میان علی شجاعی شهردار سماله با هماهنگی و کسب نظر مساعد اعضای شورای شهر بمنظور رعایت حال همشهریان و مستأجران بازارچه شهرداری که در قضیه قرنطینه ضد کرونایی و تعطیلی اجباری صنوف دچار ضرر و زیان مالی شده بودند کسبه را از پرداخت اجاره بهای دو ماه اخیر معاف نمود تا اندکی از فشار اقتصادی بر آنان کاسته شود. این اقدام شهرداری سماله که در قالب پویش همدلی و بخشش مهربانی در بحران کرونا اجرا گردیده می تواند الگوی مناسبی برای دیگر شهرهای استان قرار گیرد.

گفتنی است سماله شهری واقع در بخش عقیلی و مرکز این بخش و از توابع شهرستان گتوند در استان خوزستان است.