عملیات اجرایی همزمان چهار زمین ورزشی در مناطق گلگیر، عنبر، تل بزان و خواجه آباد بی بیان
عملیات اجرایی همزمان چهار زمین ورزشی در مناطق گلگیر، عنبر، تل بزان و خواجه آباد بی بیان

سایت خبری شهر اولین ها//عملیات احداث و بهسازی زمینهای ورزشی در چهار منطقه پیشرفت قابل توجهی داشته و با پیش بینی اعتبارات در سالجاری جهت ادامه کار و تکمیل آنها اقدام خواهد شد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،البرز حاجی پور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان در خصوص پروژه های عمرانی تحت […]

سایت خبری شهر اولین ها//عملیات احداث و بهسازی زمینهای ورزشی در چهار منطقه پیشرفت قابل توجهی داشته و با پیش بینی اعتبارات در سالجاری جهت ادامه کار و تکمیل آنها اقدام خواهد شد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،البرز حاجی پور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان در خصوص پروژه های عمرانی تحت نظر این اداره و پیشرفت فیزیکی آنها به موارد زیر اشاره داشت:

-در بخش پروژه های ماده ۱۸۰ که اعتبارات خاص آن توسط نماینده محترم مجلس و حمایتهای مدیرکل محترم تخصیص یافته احداث زمین ورزشی بخش تل بزان به مساحت ۱۵۰*۱۰۰ متر صورت پذیرفته که عملیات تسطیح آن پایان یافته و پیمانکار آن آماده شروع بکار جهت انجام عملیات بعدی می باشد.

-در بخش زمین ورزشی بخش عنبر مراحل احداث سکوی تماشاگران و سرویس های بهداشتی این محل توسط پیمانکار آغاز شده و پس از سالها زمین ورزشی بخش عنبر دارای امکانات بهتری خواهد شد.

-عملیات تسطیح و خاکبرداری زمین ورزشی در شهر گلگیر نیز پایان پذیرفته و پیمانکار مجری پروژه نیز در حال انجام مراحل کاشت چمن می باشد که تا شروع بارندگی های فصل زمین نیز آماده خواهد بود و امیدواریم تا در روز ۲۲ بهمن شهر گلگیر پس از سالها که زمین خاکی میزبان ورزشکاران این منطقه بود ، چمن ورزشی گلگیر افتتاح شود.

– در منطقه بی بیان نیز یک قطعه زمین با هماهنگی منابع طبیعی و مساعدت اهالی محل جهت احداث زمین ورزشی اختصاص یافته که عملیات تسطیح آن بزودی آغاز می شود تا اهالی منطقه بی بیان نیز از زمین ورزشی برخوردار گردند.

– زمین چمن شهیدبهزادنیا واقع در منطقه چهاربیشه نیز مورد تجهیز و بهسازی قرار گرفته که در بخش محوطه سازی و احداث سکوی تماشاگران پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی را شاهد بوده ایم. ضمن اینکه در بحث آبیاری چمن و نگهداری آن نیز تجهیزاتی از قبیل دستگاه چمن زنی و پمپ آب خریداری شده که در نظر داریم تا چمن ورزشی قدیمی منطقه چهاربیشه احیا و بازپروری گردد.