فرمانداری مسجدسلیمان به بداخلاقی های فضای مجازی در حوزه روابط عمومی ورود کند
فرمانداری مسجدسلیمان به بداخلاقی های فضای مجازی در حوزه روابط عمومی ورود کند
روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان طی اطلاعیه ای فعالیت یک پیج اینستاگرامی منتسب به فرمانداری مسجدسلیمان را جعلی اعلام کرد.

عصر اولین ها// روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان طی اطلاعیه ای در خصوص مطالب منتشره در فضای مجازی مبنی بر فعالیت یک پیج اینستاگرامی منتسب به فرمانداری مسجدسلیمان این صفجه را جعلی اعلام نمود.

به گزارش عصر اولین ها، در اطلاعیه روابط عمومی فرمانداری آمده است: به اطلاع کلیه شهروندان محترم شهرستان مسجدسلیمان می‌رساند اخیرا کلیپی در فضای مجازی مبنی بر درج کامنت و لایک یک کلیپ نامناسب در محیط اینستاگرام توسط یک پیج جعلی نسبت داده شده به فرمانداری مسجدسلیمان منتشر گردید که این پیج هیچ گونه مالکیتی از سوی فرمانداری مسجدسلیمان ندارد.

لازم بذکر است پیج های رسمی اطلاع رسانی فرمانداری مسجدسلیمان در همه اخبار و عکس نوشته ها از طریق روابط عمومی فرمانداری درج شده است و به اطلاع می‌رسانیم این پیج اینستاگرام(farmandari_masjedsoleyman) جعلی است و هیچگونه رسمیتی از سوی این فرمانداری ندارد. ضمن رد مالکیت این پیج توسط روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان،بصورت جدی این اقدام غیراخلاقی طبق قانون پیگیری حقوقی خواهد شد. اسامی پیج های های رسمی روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان بشرح ذیل است:

farmandari.mis

farmandari_mis

با تمام این تفاسیر شواهد نشان می دهد که صفحه اینستاگرامی مورد اشاره که در اطلاعیه مذکور بعنوان پیج جعلی اعلام شده در مهرماه 1399 ایجاد شده و حتی به گواه برخی فعالان فضای مجازی و رسانه ای تا چندی پیش اخبار فرمانداری مسجدسلیمان را پوشش داده است. هر چند هم اکنون پستی در این پیج موجود نیست اما در هایلایت های این پیج می توان فعالیت مرتبط را مشاهده نمود.

از طرفی دیگر جای پرسش دارد که این پیج جعلی چگونه 16 ماه بنام فرمانداری مسجدسلیمان در اینستاگرام فعالیت نموده و تحت پیگرد قرار نگرفته است. علاوه بر این بخش عمده ای از فالوورهای این پیج جعلی اشخاص حقیقی و واقعی بوده و میزان فالوورهای آن با یکی از پیج های رسمی فرمانداری مسجدسلیمان برابری می کند. انتظار می رود تا روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان ضمن پیگیری موضوع و شفافیت کامل در اطلاع رسانی، نسبت به بداخلاقی های اخیر در فضای مجازی ورود کند.