فرماندار مسجدسلیمان:مهمترین تأثیر برنامه جامع ورزش جلوگیری از هدر رفتن هزینه هاست
فرماندار مسجدسلیمان:مهمترین تأثیر برنامه جامع ورزش جلوگیری از هدر رفتن هزینه هاست

سایت خبری شهر اولین ها// فرماندار مسجدسلیمان گفت: با تدوین برنامه جامع ورزش این شهرستان یک هم افزایی در سطح شهر ایجاد کرده و ازموازی کاری جلوگیری می کنیم. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،علیرضاگورویی با اشاره به تدوین برنامه جامع ورزش مسجدسلیمان اظهار کرد: در این زمینه برنامه های ورزش را در رشته […]

سایت خبری شهر اولین ها// فرماندار مسجدسلیمان گفت: با تدوین برنامه جامع ورزش این شهرستان یک هم افزایی در سطح شهر ایجاد کرده و ازموازی کاری جلوگیری می کنیم.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،علیرضاگورویی با اشاره به تدوین برنامه جامع ورزش مسجدسلیمان اظهار کرد: در این زمینه برنامه های ورزش را در رشته های مختلف برای یک افق سه ساله مشخص کرده و سعی داریم با این هدف گذاری جایگاه ورزش این شهرستان را ارتقا دهیم.
وی مهمترین تاثیر این برنامه جامع را جلوگیری از هدر رفتن هزینه ها دانست و افزود: در این شهرستان شرکت نفت، مجموعه ورزشی کارگری، اداره ورزش و جوانان هریک به صورت جداگانه فعالیت های ورزشی را دنبال می کنند که در قالب این برنامه جامع از موازی کاری جلوگیری شده و هر یک از این مجموعه ها بخشی از ورزش شهرستان را دنبال خواهند کرد.
فرماندار مسجدسلیمان ادامه داد: در برخی موارد شرکت نفت امکاناتی را برای توسعه ورزش این شهرستان در نظر می گرفت درحالی که اداره ورزش و جوانان نیز همان امکانات را در همان نقطه ایجاد می کرد که این امر یک هزینه اضافه محسوب شده و برخی نقاط شهر محروم می ماند اما اکنون با مدیریت هزینه و ساماندهی این فعالیت ها از هدر رفتن هزینه جلوگیری خواهد شد.
وی اظهارکرد: در گذشته برنامه های ورزشی مختلفی در این شهرستان توسط مجموعه های مختلف برگزار می شد در حالی که برخی از این برنامه ها تکراری بود اما با برنامه ریزی دقیق می توانیم از تکرار برنامه ها جلوگیری کرده و تنوع آنان را نیز افزایش دهیم.
گورویی تصریح کرد: امکانات و ظرفیت های این شهرستان در برخی بخش ها فراوان است اما باید مدیریت شود تا بتوانیم در راستای ارتقای ورزش مسجدسلیمان گام های موثر برداریم.
وی به آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اشاره کرد و گفت: این تیم در لیگ دسته یک کشور فعالیت خود را آغاز کرده و امید است بتواند با توجه به قابلیت هایی که دارد بازهم یکی از شانس های اصلی صعود باشد.
مرجع:ایرنا