فرماندار مسجدسلیمان: بطور ویژه پیگیر اشتغال قهرمانان ورزش شهرستان در سطوح ملی و بین المللی خواهم بود
فرماندار مسجدسلیمان: بطور ویژه پیگیر اشتغال قهرمانان ورزش شهرستان در سطوح ملی و بین المللی خواهم بود

شهر اولین ها// اولین جلسه شورای ورزش شهرستان صبح امروز در محل فرمانداری مسجدسلیمان و با حضور فرماندر، رییس اداره ورزش و جوانان ،تنی چند از مدیران و روسای هیأتهای ورزشی برگزار گردید. به گزارش شهر اولین ها، البرز حاجی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان ضم خیرمقدم به حاضرین اظهار داشت: عملکرد اداره […]

شهر اولین ها// اولین جلسه شورای ورزش شهرستان صبح امروز در محل فرمانداری مسجدسلیمان و با حضور فرماندر، رییس اداره ورزش و جوانان ،تنی چند از مدیران و روسای هیأتهای ورزشی برگزار گردید.

به گزارش شهر اولین ها، البرز حاجی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان ضم خیرمقدم به حاضرین اظهار داشت: عملکرد اداره ورزش و جوانان بایستی در دوبخش قهرمانی و همگانی مورد بررسی قرار میگیرد. در بخش قهرمانی که ورزشکاران برای دستیابی به بالاترین عناوین و شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی تلاش می کنند. در بخش همگانی نیز که عمده فعالیت اداره در این حوزه می باشد برای ایجاد فضای ورزشی و بهبود سلامت جسمانی اقشار مختلف جامعه اعم از نونهالان،نوجوانان،جوانان،بزرگسالان و کهنسالان تلاش می گردد.

وی افزود: متأسفانه ساختمان اداره ورزش و جوانان شهرستان ساختمانی فرسوده است که به هیچوجه در شأن ورزش شهرستان نیست.این در حالی است که ساختمان اداره شهر لالی و امکانات آن از کلیه جهات بهتر می باشد.اما می توانم به صراحت اعلام کنم که سه شهرستان دیگر(لالی،هفتکل و اندیکا) بیش از ۶۰۰ ورزشکار سازماندهی شده ندارند، در حالی که شهرستان مسجدسلیمان بیش از ۵۰۰۰ ورزشکار سازماندهی شده را در حال حاضر پذیراست.

حاجی پور تصریح کرد: خوشبختانه در سالجاری که با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام گرفته تا حدود زیادی توانسته ایم که به این موضوع عمل نماییم و بدون هیچگونه حمایت مالی از جانب اداره کل استان، علاوه بر تسویه کلیه بدهی های سنوات گذشته و فعلی چشم انداز اداره ورزش و جوانان در فصل ورزشی ۹۶-۹۵ را ترسیم نماییم. علاوه بر این بسیاری از هیأت های ورزشی شهرستان عملکردی مثبت و قابل دفاع را از خود بر جای بگذارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان همچنین در گزارش عملکرد اداره متبوع حدفاصل جلسه شورای ورزش سال گذشته تاکنون به موارد ذیل اشاره داشت:

-خاکریزی و آماده سازی زمین ورزشی گلگیر

-احداث زمین ورزشی منطقه تل بزان

-محوطه سازی،احداث سکو و تکمیل نور ورزشگاه شهیدبهزادنیای چهاربیشه

-خرید اشتراک برق ۱۲۵ کیلوواتی ورزشگاه چهاربیشه

-احداث کلوپ ورزشی باشگاه آزادگان که همچنان در حال انجام است

-تعمیرات اساسی سقف استخر آزادی از اعتبارات داخلی اداره ورزش و جوانان

-تعمیرات و رنگ آمیزی سالن ورزشی کشتی با کمک شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

-خرید اشتراک آب زمین های ورزشی چهاربیشه،تل بزان ،عنبر و گلگیر

-جذب کمکهای نقدی و غیرنقدی از طریق نهادهای مختلف و افراد خیر

-خرید تجهیزات ورزشگاه از قبیل پمپ آب و ماشین چمن زنی

-راه اندازی سیستم شبکه دولت و اتوماسیون اداری

-جذب سه نفر بعنوان پرسنل اداری اداره ورزش و جوانان شهرستان

در ادامه جلسه شورای ورزش شهرستان هیأتهای والیبال، فوتبال، کشتی، کاراته، سوارکاری، هیآت جانبازان و معلولین، ناشنوایان، تیراندازی و کونگ فوتوا به ارائه عملکرد و بیان دیدگاهها و راهکارها پرداختند.

فرماندار مسجدسلیمان نیز در ادامه جلسه ضمن ابراز خوشحالی از شرایط موجود در فضای ورزشی شهرستان ابراز امیدواری کرد:  ورزش شامگاهی در پارکهای شهرستان هرچه سریعتر راه اندازی شود تا با حضور مسئولین و مدیران شهرستان در جمع ورزشکاران فضایی مطلوب را ایجاد نماییم.

گوروئی در ادامه تأکید کرد: لازمه حصول نتایج مطلوب در هرکاری پیگیری مدام بوده و در این راستا و تا انجام موراد مصوب جلسات شورای ورزش، این جلسات بصورت ماهانه برگزار می شود تا شاهد کسب نتایج مطلوب در حوزه ورزش مسجدسلیمان باشیم.

وی با بیان این موضوع که بایستی در انجام کارها و امورات تعصب و دلسوزی نشان داد خاطرنشان ساخت: تمام مشکلات ناشی از پول نیست. بایستی درنظر داشت که طی سالهای اخیر چندپروژه عمرانی عمده در شهرستان به بهره برداری رسید؟ آیا ما دارای دو پارک با تجهیزات و امکانات کامل هستیم؟ در صدمین سال اکتشاف نفت چه میزان پول به شهر تزریق د و چرا ما هنوز هم مشکل زیر ساخت داریم؟ و… که بنده بهمراه مجموعه فرمانداری برای هرگونه همکاری و پیگیری در اجرای برنامه ها و پروژه ها در راستای آبادانی شهر اعلام آمادگی داریم.

فرماندار مسجدسلیمان همچنین با تأکید بر احصاء منابع درآمدی هیأتهای ورزشی شهرستان و رفع مشکلات مالی موجود به کلیه مدال آوران و قهرمانان ورزشی شهرستان وعده داد که در صورت کسب عناوین و مدال در سطح ملی، آسیایی و جهانی شخصاً و بطور ویزه پیگیر بحث اشتغال آنان خواهم بود.