فسخ یکطرفه قرارداد مجتبی حسینی با نفت مسجدسلیمان و حضور در ذوب آهن
فسخ یکطرفه قرارداد مجتبی حسینی با نفت مسجدسلیمان و حضور در ذوب آهن

عصر اولین ها// مجتبی حسینی سرمربی نفت مسجدسلیمان با فسخ یکطرفه قرارداد راهی اصفهان شد تا در ادامه فصل هدایت تیم ذوب آهن را عهده دار شود. این در حالی است که تیم نفت مسجدسلیمان تا هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر نتایج قابل قبولی کسب نمود اما به نظر می رسد عدم مدیریت حرفه ای […]

عصر اولین ها// مجتبی حسینی سرمربی نفت مسجدسلیمان با فسخ یکطرفه قرارداد راهی اصفهان شد تا در ادامه فصل هدایت تیم ذوب آهن را عهده دار شود. این در حالی است که تیم نفت مسجدسلیمان تا هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر نتایج قابل قبولی کسب نمود اما به نظر می رسد عدم مدیریت حرفه ای باشگاه و دخالت های غیرفوتبالی موجب شد تا در آستانه نیم فصل حواشی اخیر اردوی زردپوشان را تحت الشعاع خود قرار دهد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیماش ، اگر چه نفت مسجدسلیمان از جمله تیم های موفق این فصل لیگ برتر بوده است اما مشکلات مالی باشگاه و کسب سه امتیاز از چهار دیدار اخیرموجب شد تا این تیم از رده های بالای جدول فاصله بگیرد. علاوه بر این حسینی سرمربی نفتی ها با فسخ یکطرفه قرارداد راهی ذوب آهن شد تا شیران زاگرس با چالش جدید تعیین سرمربی مواجه شوند. سرمربی تیم نفت که میزان دریافتی‌اش اخیراً تا ۶۰ درصد رسید به واسطه یک بند عجیب در قرارداد خود موجب شد تا بتواند به راحتی تصمیم به پایان همکاری با این باشگاه داشته باشد. در حالی که بندی در توافق ابتدای فصل او با باشگاه نفت وجود نداشته تا در صورت عدم دریافت درصد مشخصی به همکاری خود پایان بدهد اما از طرفی دیگر در این قرارداد ذکر شده است او در صورتیکه خواهان عدم همکاری باشد تنها با پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان می‌تواند نیمکت نفت را ترک کند.
باید اشاره داشت که در فوتبال حرفه ای و مدیریت باشگاه لیگ برتری تخصص و تجربه از اهمیت بالایی برخوردار است مدیران کنونی نفت چگونه اجازه می دهند تا سرمربی تیم به راحتی تصمیم به ترک باشگاه نماید؟ شاید دخالت های غیرفوتبالی و تغییرات مدیریتی باشگاه طی ماههای قبل را می توان در بروز حواشی اخیر باشگاه نفت تأثیرگذار دانست. موضوعی که البته نگرانی هواداران متعصب نفت را در پی داشته و مشخص نیست سرانجام تیم در ادامه فصل چگونه رقم خواهد خورد. با این حال فسخ یکطرفه قرارداد و حواشی این روزهای نفت موجب شده است تا انگشت اتهام به سوی مدیران باشگاه و دخالت های غیرفوتبالی در تیم نشانه رود. اکنون نیز هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه باید به دنبال مربی جدید و رایزنی برای سر و سامان بخشیدن به اوضاع فعلی نفت باشند. هر چند که شاید اتفاقات اخیر در ادامه نفت برای نفت مسجدسلیمان مشکل ساز شود.