قایم باشک بازی رئیس شورای شهر با سرنوشت مسجدسلیمان
قایم باشک بازی رئیس شورای شهر با سرنوشت مسجدسلیمان
در حالی که انتظار می رفت سرپرست جدید شهرداری مسجدسلیمان معرفی شود بعلت به نصاب نرسیدن حاضرین طی دو جلسه اخیر این موضوع اتفاق نیفتاد.

عصر اولین ها// نایب رئیس شورای شهر مسجدسلیمان اخیراً طی نامه ای با محوریت انتخاب سرپرست شهرداری، اعضای شورا به جلسه دعوت نمود. با این حال دو جلسه اخیر شورای شهر بعلت غیب برخی اعضا و به نصاب نرسیدن حاصرین برگزار نشد.

مطابق ماده ۶ آیین‌نامه‌ داخلی شورای اسلامی شهر مصوب ۱۳۸۴ مسوولیت امور اداری و مالی شورا و اداره جلسات شورا و برقراری نظم در جلسات‌ از جمله وظایف رئیس شورا به شمار می رود. علاوه بر این غیبت رئیس شورای شهر در دو جلسه اخیر و عدم پیگیری پاسخ نامه های اخیر اعضای شورا به شماره های ۴۶۷ مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ، ۴۷۷ مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ ، ۶۰۵ مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ، ۶۰۶ مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ و نامه های شماره ۵۳۶ و ۵۳۹ مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ در خصوص گزارش مالی درآمد و هزینه های شهرداری به نوعی تأمل برانگیز است.

با این حال ماده ۷ آیین نامه داخلی شورای اسلامی شهر صراحتاً اشاره داشته که نایب رئیس شورا در غیاب رئیس شورا وظایف او را انجام می‌دهد و در مقابل شورا مسؤول‌است‌. باید منتظر ماند و دید غیبت تأمل برانگیز برخی اعضای شورا چه زمانی پایان می یابد. موضوعی که می تواند با پیگیری و نظارت فرماندار شهرستان بعنوان نهاد نظارتی مورد پیگیری قرار گیرد تا شهرداری مسجدسلیمان از وضصعیت بلاتکلیفی کنونی خارج شود.