قدردانی از جهانبانی بعنوان پدر بیلیارد ایران +تصاویر
قدردانی از جهانبانی بعنوان پدر بیلیارد ایران +تصاویر

در این مراسم از خانلر جهانبانی که بعنوان یکی از اولین پیشکسوتان این حوزه در ایران شناخته می شود تقدیر بعمل آمد. علاوه بر این چوب اسنوکر شخصی خانلر جهانبانی که ۶۵سال قدمت داشت و تنها ۴۰ عدد آن در جهان وجود دارد به موزه ورزش هدیه داده شد.

عصر اولین ها// طی مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان از پیشکسوتان بولینگ و بیلیارد تجلیل شد. سجادی در این مراسم اعلام کرد که برنامه وسیعی برای حمایت از پیشکسوتان ورزش ایران دارد. 

به گزارش عصر اولین ها، مراسم تجلیل از پیشکسوتان بولینگ و بیلیارد در حضور پیشکسوتان دیگر رشته‌های ورزشی ایران با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و رضا صالحی امیری و کیکاووس سعیدی رییس و دبیر کل کمیته ملی المپیک در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. در این مراسم پیشکسوتان کشتی نظیر ابراهیم جوادی، بهرام مشتاقی و محمد نبی دبیرکل سابق فوتبال و پیشکسوتان رشته هایی قایقرانی، دوچرخه سواری، سوارکاری، کاراته، حضور داشتند. در این مراسم از خانلر جهانبانی که بعنوان یکی از اولین پیشکسوتان این حوزه در ایران شناخته می شود تقدیر بعمل آمد. علاوه بر این چوب اسنوکر شخصی خانلر جهانبانی که ۶۵سال قدمت داشت و تنها ۴۰ عدد آن در جهان وجود دارد به موزه ورزش هدیه داده شد.
گفتنی است خانلر جهانبانی متولد مسجدسلیمان و ازبازنشسته های شرکت نفت مسجدسلیمان می باشد و از وی بعنوان پدر بیلیارد ایران یاد می شود.