قطعه ای که در شأن هنرمندان نیست+ تصاویر
قطعه ای که در شأن هنرمندان نیست+ تصاویر
با وجود گذشت بیش از ۲ سال از ایجاد قطعه هنرمندان مسجدسلیمان، تاکنون راهبرد مشخصی برای ساماندهی این مکان عملی نشده است.

عصر اولین ها// با وجود گذشت بیش از ۲ سال از ایجاد قطعه هنرمندان مسجدسلیمان، تاکنون راهبرد مشخصی برای ساماندهی این مکان عملی نشده است.

به گزارش عصر اولین ها، بیش از دوسال از درگذشت زنده یاد یارمحمد اسدپور می گذرد و همزمان با مراسم خاکسپاری قطعه ای تحت عنوان هنرمندان مسجدسلیمان ایجاد شد. با این حال انتظار می رفت با خاکسپاری زنده یاد در این مکان توجهی ویژه برای ساماندهی و تکمیل مراحل احداث قطعه هنرمندان مسجدسلیمان انجام شود. اکنون پس از دو سال شواهد موجود نشان می دهد که علاوه بر بی توجهی و عدم راهبرد صحیح و مشخصی برای تکمیل قطعه هنرمندان، این مکان به خاکریز نخاله و محلی برای جولان سگ های بلاصاحب تبدیل شده است. هر چند سال گذشته شهرداری اقدام به خاکبرداری و تسطیح مکان نموده بود.
از طرفی خانواده زنده یاد یارمحمد اسدپور ضمن گلایه شدید از مسئولان شهرستان همچنان به بی تفاوتی متولیان فرهنگی نسبت به قطعه هنرمندان مسجدسلیمان اشاره دارند. مکانی که انتظار می رفت با دیوار کشی، محوطه سازی و ایجاد فضای سبز به مکانی درخور شایسته اهالی هنر و فرهنگ تبدیل شود.
با تمام این تفاسیر انتظار می رود تا متولیان فرهنگ و هنر شهرستان بویژه شهرداری علاوه بر پیگیری ضمن تسریع در اقدامات اجرایی، مراحل تکمیل و احداث قطعه هنرمندان مسجدسلیمان را به شکلی شایسته و ارزشمند صورت دهند.