قنواتی: شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی حذفی هستیم!
قنواتی: شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی حذفی هستیم!
سرمربی خلیج فارس ماهشهر با تاکید بر شایستگی‌های تیمش، بازیکنان تیم خود را لایق قهرمانی جام حذفی دانست.

موسی قنواتی سرمربی تیم شگفتی‌ساز خلیج فارس ماهشهر در کنفرانس خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک حاضر شد و پاسخگوی خبرنگاران بود. بخش اول صحبت‌های قنواتی با قدردانی از مدیران و مسئولان به پایان رسید و او گفت: ضمن قبولی طاعات و عبادات عموم شیعیان، پیش از هر چیز باید از نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، از فرماندار ماهشهر، مالک، مدیرعامل باشگاه و آقای آقاگری مدیرعامل شرکت رامین ماهشهر و برادران که در این مسیر خیلی به ما کمک کردند که ما الان اینجا هستیم و آقای مهندس کیانی مدیرعامل شرکت اروند ماهشهر و جناب آقای دانشی که در این مسیر همه‌ی این عزیزان به ما خیلی کمک کردند.

قنواتی با اشاره به متحول‌شدن آلومینیوم بعد از حضور رحمتی گفت: درباره‌ی مسابقه فردا باید بگویم از زمانی‌که آقای رحمتی به این تیم اضافه شده، نتایج خیلی خوبی گرفتند؛ تیم‌شان نسبت به گذشته خیلی تغییرات داشته و نتایج رو به رشدی را داشته اما باید بگویم که تیم ما هم تا امروز جنگیدند و تلاش کرد تا امروز به اینجا برسد حتماً ما آمده‌ایم که اینجا بجنگیم و تلاش کنیم و همه‌ی توان‌مان را بگذاریم که برنده از زمین خارج شویم و به فینال برسیم.

سرمربی خلیج فارس ماهشهر در پاسخ به این‌که فردا تیمش چند غایب مقابل آلومینیوم دارد گفت: فردا هیچ غایبی نداریم و همه‌ی بچه‌های تیم آماده یک بازی خوب هستند.

او با طرح درخواست سهمیه لیگ برتری یا لیگ یکی برای تیمش گفت: واقعا با توجه به پتانسیلی که در شهر چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ مالی با توجه به پتروشیمی‌هایی که داریم، لیگ دو برای آن کم است؛ من از مسئولان شهرستان عاجزانه خواهش می‌کنم که همگی دست به دست هم بدهیم تا یک تیم لیگ یکی یا حتی لیگ برتری را داشته باشیم تا مردم شهرستان استفاده کنند.

قنواتی با اشاره به وضعیت تیمش گفت: ما فردا نماینده مردم خوزستان هستیم و دعای مردم خوزستان و شهرستان بندرماهشهر به ما کمک می‌کند و انگیزه‌مان را بالاتر می‌برد تا بتوانیم فردا موفق‌تر از زمین بیرون بیاییم؛ از اصحاب رسانه ممنونم و برای دو نماینده کشورمان در بازی‌های آسیایی آرزوی بهترین‌ها و صعود دارم.

سرمربی خلیج فارس ماهشهر در بخش پایانی صحبت‌هایش، با تاکید بر شایستگی تیمش برای قهرمانی جام حذفی توضیح داد: مطمئنا به این فکر می‌کنیم اما باید بگویم که بچه‌ها تا به امروز هم همه‌ی توان‌شان را گذاشته‌اند تا به اینجا رسیده‌اند؛ زحمت کشیدند و تا همین امروز هم برای ما قهرمان هستند اما شک نکنید که می‌جنگیم تا به فینال برسیم و دل مردم استان و شهرستان را خوش کنیم قطعاً حق طبیعی‌مان است که به قهرمانی فکر کنیم.

وی افزود: ما تنها تیمی هستیم که ۵ بازی در جام حذفی توانسته‌ایم برد به دست آوریم، سه تیم لیگ برتری، یک تیم لیگ یکی و یک تیم لیگ دویی را شکست داده‌ایم تا به اینجا رسیده‌ایم طبیعی است که به فینال و قهرمانی فکر کنیم. شما یک دلیل بیاورید که چرا نباید به این فکر کنیم؟