قهرمانی نماینده مسجدسلیمان در لیگ دسته اول فوتسال خوزستان + تصویر
قهرمانی نماینده مسجدسلیمان در لیگ دسته اول فوتسال خوزستان + تصویر

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتسال آرادمسجدسلیمان در اولین سال حضور حرفه ای خود مقام قهرمانی لیگ دسته یک فوتسال خوزستان را کسب نمود. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، مسابقات فوتسال قهرمانی دسته یک فوتسال چندی پیش باحضور۷تیم در یک گروه و به صورت دوره ای آغازشده بود که با قهرمانی […]

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتسال آرادمسجدسلیمان در اولین سال حضور حرفه ای خود مقام قهرمانی لیگ دسته یک فوتسال خوزستان را کسب نمود.
به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، مسابقات فوتسال قهرمانی دسته یک فوتسال چندی پیش باحضور۷تیم در یک گروه و به صورت دوره ای آغازشده بود که با قهرمانی تیم آرادمسجدسلیمان به پایان رسید. تیم آراد درحالی که یک هفته به پایان مسابقات باقی مانده با۲۷امتیاز پیشاپیش به مقام قهرمانی رسید و به همراه تیم پاس شوشتر که ۲۳امتیازداردبه لیگ برتراستان صعودنمودند .
درپایان مسابقات تیم آرادمسجدسلیمان بابیشترین گل زده وکمترین گل خورده عنوان بهترین خط حمله و دفاع رابه خوداختصاص داده و ایوب ایرانی زاده از آرادمسجدسلیمان نیز با۱۲گل آقای گل مسابقات را تصاحب کرد.

اعضای این تیم به شرح زیر می باشند :
مدیرعامل باشگاه:حسین بخت     سرمربی:شهروزبهامیریان
مربیان:روح اله قلی پور.محمدبهداروند   سرپرست:محمداحمدی
اسامی بازیکنان:مرتضی خورشیدی.عارف صالحی.جعفرنامدارزاده.سجادعیدی وندی.عزیزشهبازی.رضاصالحی.امین شفیعی.رسول عالیوند.ایوب ایرانی زاده.میلادقنبری.احسان احمدی.

arad