قهرمانی نوجوانان نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر خوزستان + تصویر
قهرمانی نوجوانان نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر خوزستان + تصویر

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتبال نوجوانان نفت مسجدسلیمان با قهرمانی در گروه خود از سری رقابتهای لیگ برتر خوزستان به مرحله بعدی این رقابتها صعود کرد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، نوجوانان نفتی که در گروه سوم این رقابتها با تیمهایی از دزفول،شوشتر،شوش و باغملک به رقابت پرداختند که با کسب […]

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتبال نوجوانان نفت مسجدسلیمان با قهرمانی در گروه خود از سری رقابتهای لیگ برتر خوزستان به مرحله بعدی این رقابتها صعود کرد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، نوجوانان نفتی که در گروه سوم این رقابتها با تیمهایی از دزفول،شوشتر،شوش و باغملک به رقابت پرداختند که با کسب 5 برد و یک تساوی در مرحله اول با 16 امتیاز ضمن کسب عنوان اول در گروه خود به دور بعدی این رقابتها صعود کردند تا در جمع 8 تیم برتر خوزستان قرار گیرند.این تیم که با سرمربیگری رامین روشن پور مربی آینده دار مسجدسلیمانی به کسب این افتخار نائل شده است در هفته های اخیر با کسب پیروزی های متوالی تا حدود زیادی بخت خود را بعنوان یکی از مدعیان عنوان قهرمانی افزایش داده است.

گفتنی است علاوه بر حضور رامین روشن پور بعنوان سرمربی این تیم ، سروش صالحپور بعنوان سرپرست و اردشیر الهی فر امور تدارکات تیم نوجوانان را بر عهده دارند.

 

IMG-20160304-WA0002IMG-20160304-WA0000