لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در شوشتر
لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در شوشتر

 عصر اولین ها// معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندرا شوشتر گفت: جلسه شورای مسکن شهرستان با محوریت تسریع در پرداخت تسهیلات ویژه مقاوم سازی مسکن روستایی برگزار شد. محمدرضا یزدانیان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شوشتر گفت: این طرح فرصت و شرایط مناسبی به منظور بهسازی و مقاوم سازی اماکن روستایی فراهم […]

 عصر اولین ها// معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندرا شوشتر گفت: جلسه شورای مسکن شهرستان با محوریت تسریع در پرداخت تسهیلات ویژه مقاوم سازی مسکن روستایی برگزار شد.

محمدرضا یزدانیان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شوشتر گفت: این طرح فرصت و شرایط مناسبی به منظور بهسازی و مقاوم سازی اماکن روستایی فراهم می‌کند که از شورا‌های اسلامی روستا‌ها و دهیاران انتظار می‌رود به منظور جذب هرچه سریع‌تر تسهیلات به متقاضیان اطلاع رسانی کنند.

او در ادامه بیان داشت: مبلغ این تسهیلات ۵۰ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد و مبلغ ۳۰ میلیون تومان نیز به صورت بلاعوض است که به متقاضیان پرداخت می‌گردد.

یزدانیان افزود: متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی نیز از خدمات حمایتی بیشتری برخوردار خواهند بود.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شوشتر ادامه داد: در این نشست، رووسای ادارات بنیاد مسکن، کمیته امداد، بهزیستی و همچنین بانک‌های مربوطه حضور داشتند.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان