لزوم حمایت از راهدار فداکار و بهره مندی از مزایای ایثارگری
لزوم حمایت از راهدار فداکار و بهره مندی از مزایای ایثارگری

عصر اولین ها// یکی از نیروهای اداره راهداری شهرستان مسجدسلیمان اخیراً حین خدمت دچار حادثه شد و علیرغم تلاش پزشکان متاسفانه پای چپ خود را از دست داد. این در حالی است که انتظار می رود بهره مندی این راهدار فداکار از مزایای ایثارگری مورد پیگیری و اقدام واقع شود و حمایت مادی و معنوی […]

عصر اولین ها// یکی از نیروهای اداره راهداری شهرستان مسجدسلیمان اخیراً حین خدمت دچار حادثه شد و علیرغم تلاش پزشکان متاسفانه پای چپ خود را از دست داد. این در حالی است که انتظار می رود بهره مندی این راهدار فداکار از مزایای ایثارگری مورد پیگیری و اقدام واقع شود و حمایت مادی و معنوی از این جانباز راه خدمت را شاهد باشیم.

به گزارش عصر اولین ها، ذوالفقار کریمی نژاد از پرسنل اداره راهداری شهرستان مسجدسلیمان به شمار می رود که اخیراً در حین خدمت دچار حادثه گردید و علیرغم تلاش کادر پزشکی در شهرستان و استان، پای چپ وی از ناحیه بالای زانو قطع شد. این راهدار فداکار از سال ۹۰ به عنوان گشت راهداری در اداره راه و ترابری سابق مشغول به کار شد و با حضور در تصادفات جاده ای و سوانح سال های اخیر همواره بعنوان یک نیروی متعهد در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده است. این راهدار فداکار در حالی شاهد قطع پای خود بوده که انتظار می رود مسئولین بویژه فرماندار، مدیرکل راهداری و نماینده مردم شهرستان در مجلس از این جانباز راه خدمت قدردانی نموده و حمایت کامل مادی و معنوی از وی صورت پذیرد.

از طرفی می توان اشاره داشت که بهره مندی کریمی نژاد کارمند فداکار اداره راهداری مسجدسلیمان از مزایای ایثارگری می تواند مورد بررسی قرار گیرد و این موضوع از طریق مسئولین متبوع می تواند مورد پیگیری واقع شود. بر این اساس و مطابق مفاد تبصره بند (الف) ماده (۱) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران ـ مصوب ۱۳۹۱ و همچنین بند ۳ و 15 ماده ۱ آیین نامه تعیین و احراز مصادیق عملی شهید، در حکم شهید و سایر مصادیق ایثارگری، بهره مندی این راهدار فداکار از مزایای مربوطه مورد بررسی و اقدام قرار گیرد. امیدواریم با توجه به آنچه گفته شد و به استناد قوانین مربوطه پیگیری ویژه مسئولین موجب شود تا علاوه بر تقدیر از تلاش ها و مجاهدت کریمی نژاد بعنوان راهدار فداکار، زحمات وی با حمایت معنوی و سازمانی به شکل شایسته ای پاسخ داده شود.