مجروح شدن یکی از مأمورین یگان محیط زیست کارون بر اثر تیراندازی شکارچیان
مجروح شدن یکی از مأمورین یگان محیط زیست کارون بر اثر تیراندازی شکارچیان

عصر اولین ها// در پی تعقیب و گریز شکارچیان از سوی حفاظت محیط زیست شهرستان کارون یکی از مامورین یگان بر اثر شلیک گلوله زخمی شد. عباس ظاهری رئیس اداره محیط زیست شهرستان کارون با بیان این مطلب گفت: مقارن ساعت ١٠ صبح روز سه شنبه یازدهم آبان ١۴٠٠ در پی گزارش ورود شکارچی به […]

عصر اولین ها// در پی تعقیب و گریز شکارچیان از سوی حفاظت محیط زیست شهرستان کارون یکی از مامورین یگان بر اثر شلیک گلوله زخمی شد.

عباس ظاهری رئیس اداره محیط زیست شهرستان کارون با بیان این مطلب گفت: مقارن ساعت ١٠ صبح روز سه شنبه یازدهم آبان ١۴٠٠ در پی گزارش ورود شکارچی به منطقه شیرین شهر یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کارون بلافاصله به منطقه اعزام شدند.

او افزود: محیط بانان به یک دستگاه خودرو پیکان سواری سفید رنگ که بعد از شکار در حال خروج از منطقه بود برخورد نمودند و متخلفین شکاربه محض دیدن مأمورین اقدام به فرار باخودرو مذکور نمودند.

ظاهری بیان کرد: مأمورین یگان اقدام به تعقیب خودرو مذکور نمودند که ۲ سرنشین با ۲ قبضه اسلحه شکاری ۹ بار شلیک به طرف مأمورین و خودرو سازمانی نمودند که در یکی از این شلیک‌ها یکی از مأمورین این اداره از ناحیه دست مورد اصابت ساچمه قرار گرفت و در ادامه برای حفظ جان مأمورین از تعقیب خودرو مذکور خودداری گردید، ولی با توجه به مستندات موجود بزودی این افراد از طریق مراجع قضایی شناسایی خواهند.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان