مجوز ترمینال فرودگاه مسجدسلیمان توسط هوانیروز صادر شود
مجوز ترمینال فرودگاه مسجدسلیمان توسط هوانیروز صادر شود

شهر اولین ها//امام جمعه مسجدسلیمان خواستار صدور مجوز ترمینال فرودگاه مسجدسلیمان توسط هوانیروز شد. حجت الاسلام محمدصادق امینی شب گذشته در حاشیه بازدید استاندار خوزستان از پروژه فرودگاه مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این فرودگاه نخستین باند فرودگاه خاورمیانه است و مردم انتظار دارند که پس از یک دوره پسرفت و اکتشاف نفت مجدد […]

شهر اولین ها//امام جمعه مسجدسلیمان خواستار صدور مجوز ترمینال فرودگاه مسجدسلیمان توسط هوانیروز شد.

حجت الاسلام محمدصادق امینی شب گذشته در حاشیه بازدید استاندار خوزستان از پروژه فرودگاه مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این فرودگاه نخستین باند فرودگاه خاورمیانه است و مردم انتظار دارند که پس از یک دوره پسرفت و اکتشاف نفت مجدد گذشته ها را احیا کنند.

وی تصریح کرد: این باند به همت دولتمردان تاسیس شده ولی برای تاسیس ترمینال، مختصر مشکلاتی با هوانیروز دارد که امیدوارم این دیدارها باعث همدلی شود و با تخصیص بودجه و اعتبار گره ها باز شود.

امام جمعه مسجدسلیمان افزود: از استاندار خوزستان تشکر می کنم که برای سومین بار متوالی به این شهر آمده و از پروژه فرودگاه بازدید می کند.

حجت الاسلام امینی گفت: مشکل فرودگاه در فضای ملی و استانی باز می شود ولی این بازدیدهای میدانی قطعا در رفع مشکلات موثر است.

وی در پایان عنوان کرد: از هوانیروز تقاضا دارم همانطور که نیروی محبوبی در دلهاست با صدور مجوز ترمینال فرودگاه، این محبت را بیشتر کنند.

منبع:مهر