محدودیتهای ترافیکی تردد برای سه شهر خوزستان همچنان برقرار است
محدودیتهای ترافیکی تردد برای سه شهر خوزستان همچنان برقرار است

عصر اولین ها//رئیس پلیس راه خوزستان گفت : باتوجه به محدودیتهای اعلام شده برابر با دستورالعمل ستاد استانی کرونا همچنان در مسیر شهرهای اهواز ، آبادان و بهبهان محدودیتهای ترافیکی و تردد ادامه دارد و با خودروهای متخلف برابر با قانون برخورد می‌شود. سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار داشت : براساس ابلاغیه به پلیس راه، طرح […]

عصر اولین ها//رئیس پلیس راه خوزستان گفت : باتوجه به محدودیتهای اعلام شده برابر با دستورالعمل ستاد استانی کرونا همچنان در مسیر شهرهای اهواز ، آبادان و بهبهان محدودیتهای ترافیکی و تردد ادامه دارد و با خودروهای متخلف برابر با قانون برخورد می‌شود.

سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار داشت : براساس ابلاغیه به پلیس راه، طرح محدودیت‌ها تا پایان هفته جاری ادامه دارد و برای هفته آینده تصمیمی گرفته نشده است.

وی ادامه داد : این محدودیت‌ها در سه شهر اهواز ، آبادان و بهبهان به دلیل دارا بودن شرایط نارنجی برقرار است و پلاک‌های خودروهای بومی حق خروج و پلاک‌های غیر بومی حق ورود ‌به این شهرها را ندارند .

رییس پلیس راه خوزستان خاطرنشان کرد: تردد خودروهای غیربومی در شهرهای نارنجی در زمان اعمال محدویت‌های ستاد استانی مبارزه با کرونا، جریمه پنج میلیون ریالی برای صاحبان آنها را در پی دارد.

سرهنگ دولتشاهی افزود : جریمه برای تردد در جاده‌های استان از طریق دوربین‌های کنترل نظارت اعمال نمی‌شود و فقط در محورهای ورودی ، مقاطع ورود و خروج شهر های نارنجی اعمال شده است.

بر اساس آخرین بررسی‌ها، شهرهای اهواز، آبادان و بهبهان از نظر کرونا نارنجی و مابقی شهرها در وضعیت زرد قرار دارند.

  • منبع خبر : ایرنا