مدیرعامل نفت و گاز مسجدسلیمان: بیش از 308 میلیارد ریال کالای ایرانی خریداری شد
مدیرعامل نفت و گاز مسجدسلیمان: بیش از 308 میلیارد ریال کالای ایرانی خریداری شد

شهر اولین ها//مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت وگاز مسجدسلیمان حمایت از تولید داخل را زمینه ساز اشتغال در خوزستان برشمرد و گفت: بیش از 308 میلیارد ریال کالای ایرانی در سه سال گذشته توسط این شرکت از تولیدات داخلی خریداری شده است. قباد ناصری روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا به نقش […]

شهر اولین ها//مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت وگاز مسجدسلیمان حمایت از تولید داخل را زمینه ساز اشتغال در خوزستان برشمرد و گفت: بیش از 308 میلیارد ریال کالای ایرانی در سه سال گذشته توسط این شرکت از تولیدات داخلی خریداری شده است.

قباد ناصری روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا به نقش این شرکت در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی با حمایت از تولید داخل اشاره کرد و اظهارکرد: مبلغ قابل توجهی از این رقم بابت خرید از درون خوزستان هزینه شده است.
وی گفت:نفت یک صنعت پیچیده و حساس بوده که به کالاها و ادوات پیچیده و گسترده نیازمند است که این شرکت همواره در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی، کالاهای مورد نیاز خود را از تولید کنندگان داخلی تامین می کند.
وی افزود: پیچیدگی قطعات مورد نیاز به گونه ای است که فناوری ساخت برخی از آنها تنها در اختیار برخی کشورهای غربی است اما با حمایت وزارت نفت از سازندگان داخلی، درسال های اخیر جهش چشمگیری در ساخت تجهیزات و افزایش کیفیت محصولات داخلی مشاهده شده است.
وی بیان کرد: خوشبختانه در سایه ی این سیاست ها، متخصصان ایرانی توانسته اند با عبور از سد تحریم ها، خواستن را به فعل تبدیل کرده و قطعات و کالاهایی بسازند که از نظر کیفیت هم پای تولیدات غربی است.
ناصری ادامه داد:در عمل به رویکرد اقتصاد مقاومتی، سیاست خرید و تامین کالا از تولید کنندگان داخلی با اولویت درون استانی با جدیت از سوی این شرکت دنبال می شود.
وی افزود: بی شک حمایت از تولید داخل رونق اقتصادی خوزستان و ایجاد اشتغال را به دنبال دارد و با تلاش جدی در این زمینه می توان بخش عمده ای از مشکلات بیکاری را برطرف کرد.