مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان منصوب شد
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان منصوب شد
با حضور دکتر امیرمیمنت آبادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و مسئولان استانی، شهرام ملایی هزاروندی به عنوان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان منصوب شد.

طی حکمی از سوی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، سرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان منصوب شد.

به گزاش ایسنا، طی حکمی از سوی غلامحسین حسینی‌نیا معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، شهرام ملایی هزاروندی به سمت سرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان منصوب شد.

در این حکم آمده است:

 جناب آقای شهرام ملایی هزاروندی

باسلام

نظر به سوابق تخصصی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با حسن تدبیر و همراهی مدیران و همکاران آن اداره‌کل، ضمن حفظ انسجام سازمانی و ارتقاء سطح خدمات، در طول دوره تصدی اهتمام کامل در رعایت اصول “عدالت محوری”، “انقلابیگری”، “مردم داری”، “پاکدستی” و “قانون مداری” را معمول نمایید.

امید است با اتکال به حضرت باریتعالی در انجام وظایف محوله گام‌های مؤثری در راستای تحقق اهداف عالیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان بردارید.

امروز نیز با حضور دکتر امیرمیمنت آبادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و مسئولان استانی، شهرام ملایی هزاروندی به عنوان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان منصوب شد.

پیش از این جلیل بیت‌مشعلی به مدت حدود یک سال، سرپرستی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان را برعهده داشت.

  • منبع خبر : ایسنا