مدیر عامل پتروشیمی پردیس معرفی شد
مدیر عامل پتروشیمی پردیس معرفی شد
دکتر سید محمدرضا میری لواسانی مدیر عامل پتروشیمی پردیس شد.

سید محمدرضا میری لواسانی دانش ­آموخته دکتری مدیریت ریسک از دانشگاه لیورپول انگلیس، عضو هیات علمی دانشگاه و مدرس دروس انرژی، مالی و اقتصادی در مقطع ارشد و دکتری می ­باشد.

ریاست هیات مدیره شرکت­­های بیمه البرز، سرمایه­ گذاری تجارت بیمه نو، عضویت در هیات مدیره لیزینگ آریا دانا، آرمان اطلس، ثمین پترو دانا، مشاور شرکت­های نفت و گاز پارس، شرکت ملی نفت، شرکت صنایع دریایی فراساحل و معاون ریسک بانک دی از جمله سوابق این مدیر متخصص و با سابقه است.

مدیر عاملی شرکت آلومینیوم اراک آخرین تجربه این مدیر برنامه­ محور می­باشد که در حدود ۱۸ ماه قائم مقامی و مدیر عاملی، با توجه ویژه به تولید با کیفیت، مدیریت بهای­ تمام­ شده، صادرات، مدیریت زمان و هزینه در اجرای طرح­های توسعه­ ای، توانست این شرکت را در رتبه ۷۵ از صد شرکت برتر معرفی و با وجود تحریم ­های ظالمانه صادرات حدود ۲۰۰ میلیون دلاری در سال ۱۴۰۱ را  به همراه داشته باشد. این مدیر جوان علمی و عملیاتی ضمن تجربه کافی در حوزه ­های تولیدی، بازرگانی، لجستیک، تعمیرات و نگهداری، HSE ، تسلط کامل به زبان خارجی و مذاکره ­های بازرگانی را نیز دارا می­باشد. تخصص کامل در حوزه تامین منابع، اجرای طرح­های توسعه ­ای و شناخت کامل از بازار سرمایه از جمله دیگر توانمندی­های این مدیر متعهد و اخلاق­ مدار است.

انتصاب این مدیر خوش نام در پتروشیمی پردیس نوید دهنده اتفاقات مثبت و چشم­گیر در این شرکت اوره ساز بوده و انتظار می رود با دکترین کاری این مدیر برنامه­ محور، ارزش ­آفرینی و سودآوری حداکثری برای سهامداران و ذینفعان این شرکت به همراه داشته باشد.