مربی نفت مسجدسلیمان:داماش را نباید دست کم گرفت/بدنبال صعود به لیگ برتر هستیم
مربی نفت مسجدسلیمان:داماش را نباید دست کم گرفت/بدنبال صعود به لیگ برتر هستیم

سایت خبری شهر اولین ها//مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که بار سنگینی روی دوش ما است، گفت: بیشتر تیم‌هایی که در لیگ دسته اول پشتوانه مالی دارند به دنبال صعود به لیگ برتر هستند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،حبیب خدریان پس از پیروزی […]

سایت خبری شهر اولین ها//مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که بار سنگینی روی دوش ما است، گفت: بیشتر تیم‌هایی که در لیگ دسته اول پشتوانه مالی دارند به دنبال صعود به لیگ برتر هستند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،حبیب خدریان پس از پیروزی این تیم مقابل شهرداری اردبیل اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم بازی را پیروز شویم. در هفته‌های گذشته هم گفته بودم که ما به دنبال این هستیم که تیم را رو به جلو و هماهنگ کنیم، چرا که برای حضور در لیگ، دیر کارمان را شروع کردیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر برنامه‌های‌مان جواب داد و توانستیم دو برد متوالی را به دست بیاوریم. در بازی روز گذشته آنچه از بازیکنان خواسته بودیم را در زمین به نمایش گذاشتند و تیم‌مان بر بازی مسلط بود. شهرداری اردبیل هم تیم بسیار خوبی است و تا پیش از این دیدار باختی نداشت. آن‌ها منسجم کار کردند و ما این مساله را از همان اول می‌دانستیم.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: شهرداری سال گذشته جزو مدعی‌ها بود و قالب تیمی خوبی داشت ولی ما برای برد به اردبیل رفته بودیم و از همان ابتدا، بازی را در دست گرفتیم و توانستیم دو گل به حریف‌مان بزنیم. خدا را شکر به هدف‌مان رسیدیم و بازی را بردیم.

وی با بیان این‌که همه از تیم ما انتظار زیادی دارند، گفت: بار سنگینی روی دوش ما است، چرا که ما سال گذشته در لیگ برتر بودیم، به همین دلیل انتظارات از نفت بالا است و همه می‌خواهند این تیم به جایگاهش برگردد. ما هم امیدواریم بتوانیم به جایگاه خوبی برسیم.

خدریان در خصوص دیدار آینده این تیم برابر داماش گیلان، بیان کرد: داماش تیمی است که تغییرات زیادی را به خود دیده و تیمی جوان و کم‌تجربه است ولی به هر حال ما نباید این تیم را دست‌کم بگیریم، چرا که در فوتبال ایران هر تیمی در هر بازی‌ای می‌تواند خطرساز باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا توانسته‌اید مشکل گلزنی تیم را رفع کنید؟ گفت: تیم ما هنوز در گلزنی مشکل دارد. هنوز یک مهاجم شش‌دانگ نداریم و گل‌هایی که به ثمر می‌رسانیم توسط هافبک‌های‌مان است ولی به هر حال بازیکنانی را جایگزین و تلاش‌مان را برای رفع این مشکل می‌کنیم.

مربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که امسال هدف‌تان صعود به لیگ برتر یا ماندن در لیگ دسته اول است؟ عنوان کرد: ماندن در لیگ دسته اول شاید برای تیمی که در این لیگ حضور داشته است امتیاز مثبتی باشد ولی تیم‌هایی که امکانات و منبع مالی پشت تیم‌شان دارند، دنبال صعود به لیگ برتر هستند و ما هم به دنبال صعود و بازگشت به لیگ برتر هستیم.

مرجع:ایسنا