مرحله دوم پلاک کوبی و شناسنامه دار کردن درختان شوشتر آغاز شد
مرحله دوم پلاک کوبی و شناسنامه دار کردن درختان شوشتر آغاز شد

شهردار شوشتر گفت : مرحله دوم پلاک کوبی و شناسنامه دار کردن الکترونیک درختان در سطح خیابان ها ، معابر و بوستان های این کهن شهر آغاز شد . به گزارش عصر اولین ها، عباس اسکندری نیا بیان کرد : پیش از این پلاک کوبی درختان در کلان شهر های زیادی از جمله تهران ، […]

شهردار شوشتر گفت : مرحله دوم پلاک کوبی و شناسنامه دار کردن الکترونیک درختان در سطح خیابان ها ، معابر و بوستان های این کهن شهر آغاز شد .

به گزارش عصر اولین ها، عباس اسکندری نیا بیان کرد : پیش از این پلاک کوبی درختان در کلان شهر های زیادی از جمله تهران ، تبریز، شیراز، اصفهان اجرا شده اما قابلیت های طرح انجام شده در شوشتر منحصر به فرد است .

وی افزود : این پروژه مهم با قابلیت های منحصر به فرد ، برای نخستین بار در  کهن شهر شوشتر و به همت سازمان مردم نهاد احیاگران اقلیم آسیاب های آبی اجرا می شود .

شهردار شوشتر ادامه داد : انجام این طرح به ساماندهی ، حفاظت و توسعه ی فضای سبز شهری کمک شایانی می کند .

وی افزود : شهروندان می توانند با قرار دادن تلفن همراه خود در مقابل هر پلاک ، اطلاعات مربوط به هر درخت را مشاهده و همچنین هرگونه مشکل در مورد درخت مورد نظر را توسط سامانه طراحی شده به اطلاع مسئولان برسانند ‌.

شهردار شوشتر افزود : ایجاد بانک اطلاعاتی به منظور دسترسی آسان به اطلاعات همه درختان ، سامانه گزارش قطع درخت و مشکلات فضای سبز ، سامانه گزارش کاشت نهال از دیگر قابلیت های این پروژه ی به شمار می روند که به تدریج و در طول کار به بهره برداری خواهند رسید .

به گزارش ایرنا مرحله نخست این طرح سال ۹۹  در شوشتر اجرایی شد .