مردم از تیراندازی‌ها در شهر ایذه به شدت گله‌مند هستند
مردم از تیراندازی‌ها در شهر ایذه به شدت گله‌مند هستند

حجت الاسلام والمسلمین موسوی گفت: امنیت کلی شهر ایذه پایدار است، اما مردم از تیراندازی‌ها در ایذه به شدت گله‌مند هستند.

عصر اولین ها// حجت الاسلام والمسلمین سید میثم موسوی امام جمعه ایذه  با بیان اینکه، امنیت کلی شهر پایدار است، اما مردم از تیراندازی‌ها در سطح شهر به شدت گله‌مند هستند، گفت: نا امن شدن شهر حتی به صلاح خود کسانی که اقدام به تیر اندازی هم میکنند نیست وقتی شهر ناامن شد دیگر هیچ چیز به کار نمی‌آید.

او افزود: در زمینه جمع آوری سلاح کار‌های خوبی از ناحیه برخی مسولان شهری و بزرگان طوایف انجام شده که امیدواریم به همین شکل ادامه یابد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با تاکید بر اینکه مسئولان دولتی و مجلس به تذکر مقام معظم رهبری در خصوص پیوست عدالت در برنامه‌ها توجه ویژه کنند، اظهار داشت: عدالت یعنی اگر در قلب تهران و اصفهان جاده‌ها و آب رسانی مطلوب است باید همه برنامه‌ها و بودجه‌ها جهت مناطق محروم از جمله سوسن و دهدز و روستا‌های ایذه معطوف شود مناطقی که درآن راه‌های مواصلاتی وجود ندارد و برخی از روستا‌ها نیز حتی از داشتن آب شرب محروم هستند.

امام جمعه شهرستان ایذه با قدردانی از اداره آب جهت رسیدگی به بخش عمده‌ای از حقوق کارگران، گفت: عقب افتادن حقوق در این شرایط اقتصادی بسیار مشکل است چه رسد به این چند ماه حقوق کارگر داده نشود.

او با اشاره به اینکه امروز نمایندگان مجلس قانون گذار هستند و مسئولان دولتی باید تدوین قوانین و اجرای آنان را با پیوست عدالت اجرا کنند، بیان داشت: همه مسئولان همچون رئیس جمهور باید در میدان باشند و میان مردم قرار بگیرند این که صرفا رئیس جمهور جهادی و مردمی باشد کافی نیست باید هر کسی در دولت مسئولیت دارد شیوه اش جهادی و مردمی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی ادامه داد: این همه تفاوت میان حقوق کارگران و کارمندان چه معنا دارد، کسانی که در یک و با شرایطی برابر کار میکنند، اما حقوقشان تفاوتی چشم گیر دارد این‌ها باید برطرف شود تا به عدالت نزدیک شویم.

امام جمعه شهرستان ایذه افزود: اگر مسئولان طوری عمل کردند که فاصله فقیر و غنی سال به سال کمتر شد میتوانیم ادعا کنیم به سمت عدالت حرکت میکنیم، ولی اگر در این شرایط آنی که یک خانه دارد چند خانه‌ای میشود و آنی گه خانه ندارد دیگر خواب خانه را هم نبیند این دوری از عدالت است.

این مقام مسئول ادامه داد: وقت آن رسیده اشتغال زایی‌ها در ایذه اتفاق بیفتد و گرانی‌ها و تفاوت چشم گیر قیمت‌ها در بازار شهر ایذه قابل قبول نیست مردم راضی نیستند بعضی کالا‌های مشابه، در بازار تفاوت قیمت‌های غیر معقول دارند آن مسئولانی که در این زمینه مسئولیت دارند کجا هستند باید پیگیری کنند و برخورد کنند و پاسخگوی مردم باشند چرا که گرانی و بی نظمی در بازار به صلاح خود بازاری‌ها هم نیست.

او گفت: فصل سرما رسیده است بعضی از خانوار‌ها توان تهیه وسایل گرمایشی را ندارند امیدوارم مسئولان مربوطه، خیرین و مردم در این راستا پیش قدم شوند.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان